Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyholené

Výběr: Print, jt
19. 10. 2007
29
100
4801

...bejvavalo...ja to tak proste cejtil...ty vogo...usmev... ...asi tak z leta...davno...

oholil
som si tvár
vtáka
podpazušie
a nazval som to očista
som melancholický
som kurevsky melancholický

kupujem si cigarety
za prachy na jedlo
dva dni predtým ako sme sa rozišli
som začal chudnúť

DARÍ SA MI TO

na mieste kde som ťa videl
prvý raz nahú
sa dostávam do podoby človeka
akého si možno chcela mať

miznú mi kilá
jazvy
modriny
a večer
sa rozkladám
na malých bielych mužíkov

sám seba obsluhujem
sám seba sa dotýkam

sám seba ľutujem
dojímam

ešte stále mi chýbaš
ešte stále verím že sa vrátiš
a začneme
od znovu

trochu pomalšie

láska neodchádza po tichu
tak blízko
pri sebe
nemala by

100 názorů

Fuk
22. 04. 2009
Dát tip
A precital aj diskusiu? Miestami lepsia ako dielo:)

Bolo mi povedané, to si prečítaj, prečítal a je to fakt dobré.

jt
24. 11. 2007
Dát tip
poslední tři veršíky bych škrtnul nebo vyměnil - jinak je výborná .. TIP + V

alanis...pozname sa?...

teky
29. 10. 2007
Dát tip
paci sa mi... T

Ulalume
25. 10. 2007
Dát tip
jo jo, moja salka kavy:)*

ddk: ano.

palino8
23. 10. 2007
Dát tip
ty vogo... to znie ako naozaj...

Alojzia_W
23. 10. 2007
Dát tip
fu, silne, taka spoved*

Renas
23. 10. 2007
Dát tip
ahoj vsetkym:)milujem vas

MazLenka
23. 10. 2007
Dát tip
Dazdozienka: škoda, že neexistuje Tvé foto v plavkách. Ne, že by mě tak zajímalo, ale rozhodně by mě pobavilo víc, než plný kastlík avíz.

dadik
23. 10. 2007
Dát tip
já mylsím že dazdodozienka je je aššur a dělá si reklamu, fuj fuj :)

dazdozienka
22. 10. 2007
Dát tip
sorka tie avi sli setkym omylom. tak este raz setkym avi

Renas
22. 10. 2007
Dát tip
daydoyienka> sak ja taky neviem o co ide

dadik
22. 10. 2007
Dát tip
čo čo čo já tady mám robit..? :)

dazdozienka: kdybys mi neposilala trapna aviza, ani bych nevedel, ze existujes a ze mas problemy, ktere me, odpust, nezajimaji. vynechej me i priste, pokud mi nebudes neco opravdu chtit. dekuju.

dazdozienka
22. 10. 2007
Dát tip
som si teraz precitala celu tu diskusiu a zjavne vobec nejde o mna ale o vas takze v pohode len na upresnenie a/ to meno ma furt mrzi koli takej slusnosti si tam mohol dat len inicialy. z principu b/ nie som ziadna veronika nemcova z toho vyplyva ze nemam vnady ci co c/neexistuje moje foto v plavkax d/ ak mate problemy so sebou navzajom xlapci tak si laskavo mna prestante otierat o pusu ale si to nejak xlapsky vybavte. napr suboj s pistolami e/hauk

...uprimne v zivote by ma nenapadlo ci mozem zverejnit v podsate nejaky link... ...ale kebych zverejnil cely link..a povedal ze si to ty...to uz by bolo zrejme spoloecnsky akceptovatelne....aj ked by to bol ten isty efekt..usmev..

...za to ze ti je mesiac debilne za to ti ja skutocne nemozem...

dazdozienka
21. 10. 2007
Dát tip
nie tajomstvo. mi je debilne uz mesiac a este tymto ma naseres tak sa cudujes? nejde o to ci to je alebo neje moje meno ale o to ze si sa neopytal. idem spat. cau

...jezis...upokoj...co som si take starsne dovolil?...sak o nic nejde...keby si nemala blog kde mas zverejne tie veci...atd... ...taky by som to nenapisal... ...ak sa ta to dotklo srry... ....aj ked opakujem....pre mna bola berna minca ze tam mas pod tym menom zverejnene basne...kazdy kto si da frazicku z basne...to tam najde... ...schvalne som si overoval...ci to tak je...pravda ak si to v tejto chvili nezmazala... ...tak neviem naco take tajomstva...usmev...

dazdozienka
21. 10. 2007
Dát tip
ass keby som xcela tak svoje meno zverejim na pismaku. som tu pod NICKOM to znamena ze to nie je moje NORMALNE meno. a na blogu nemam takmer nic. 'len' svoje foto, meno, icq a podobne zalezitosti. v zivote byx si nedovolila to co si teraz urobil ty

..blog povazujem za verejnu zalezitost...a vzhladom na to ze tam mas tie iste basne co mas tu...na tom nevidim nic tajomne....usmev...

dazdozienka
21. 10. 2007
Dát tip
ass kto ti dovolil tu zverejnit moje meno a tym padom moj blog? renas nie som nikto bajron si assovi poslal moje foto?

...nestvi ma este aj ty..staci ze ma nastavl raikonnen...

...jaj uz chapem..tak to jo...gramatiak..usmev....

sea...neaktualne...cize zacinat odznovu ani potichu nescem....usmev...

sea...su aj horsie veci...napriklad mier v iraku...toho bych sa bal..

"vysvetlil som o co islo...kedze si to isto dazdo precita a aj ini...my sme vedeli o com je rec ini nie ako renas napr..." ...o com to je?..tam ti slo o avi...alebo o to vsetko vysvetlit podat na pravu mieru?... ...co je samozrejme v kontexte tvojich prvych prispevkoch kec... ...to ci si scel byt lepsi alebo ne...ma nezaujima...

Renas
21. 10. 2007
Dát tip
no xlapci z tohto som inde a neviem kto je veronika nemcova... mozno z videnia, ale podla mena... sak mi ty tupak povedz...

bajron
21. 10. 2007
Dát tip
kde som ta odsudil preboha?hm? pytal som ta o avi ked si ma spomenul to bolo cele(tiez za ucelom nejak hrat tu hru,alebo slusnost alebo co...)...ak ta to video nejak podrazdilo alebo co tak sorry...nebol to ciel.. vies assur ja nemam potrebu byt lepsi ako ty ani ako nitko ini ci uz tu alebo tam...

...a v com je rozdiel?... ..tvoje veci su v ramci srandy...aha...super... ...a ked ja poviem v ramci srandy ze si posielal fotku v plavkach...tak chytas rapliky.... ...v com si lepsi?...ze si ma moralne odsudil skor ako ja teba?...na smiech...

bajron
21. 10. 2007
Dát tip
mas potrebu sa so mnou hadat alebo tu ide o daco ine? to video bolo v ramci srandy... ani nemam zaujem...

...ja som vravel o fotke v plavkach...ty si vravel o nejakom videu... ...mna nedojmes....mne je to sumak...

bajron
21. 10. 2007
Dát tip
to sa mozem spytat aj teba?! vysvetlil som o co islo...kedze si to isto dazdo precita a aj ini...my sme vedeli o com je rec ini nie ako renas napr...

bajron...nebud citlivka... ...nikto ta nenuti...proste na dalsie avizo neodpoveies a basta...je to take zlozite?...

bajron
21. 10. 2007
Dát tip
assur ja viem...len nemam rad ked je rec o mne bezo mna...to bolo cele...bral som to ako vtip teda to tak aj beriem-ako mi napisal tanecnik-hraj nasu hru... len dajak nemam zaujem sa natahovat...teda uz to neni pre mna zabavne...

bajron...nikto ta nenutil ozyvat sa... renas....uz ti to opakujem po druhy raz...ze dzdozeinak je katarina grichova a ma blog s fotkou...

bajron
21. 10. 2007
Dát tip
mne sa uz nechce hrat tu hru popravde... ak sme pri tom maile...keby som ho chcel mas jeden uverejneny na citani...

Renas
21. 10. 2007
Dát tip
ass: pocuj vole... ta veronika je teda dazdozienka hej? a dalej? no mam z toho zmatok... rozmyslam ci zartujes abo ti hrabe... ja sa s vami rad porozpravam o vnadax tej veroniky, ale zasvatte ma kurva niekto do problematiky... dazdozienka aspon ty vies kto to je? vies kto je veronika? avi for dazdozienka:)

bajron...evidentne nie...ja som ti nikdy nic nepisal...ty si mi na mail posielal ze na pozri si to je dazdozienka..a to som ti svoj mail ani nedaval...neviem od koho si ho mal... ...tak laskavo nezavadzaj... renas...sim ta...

Renas
21. 10. 2007
Dát tip
move your ass

bajron
21. 10. 2007
Dát tip
aha...to som si neuvedomil ze ass...ja som to pisal ako ašš len bez diakritiky... dam pozor od nes...

Renas
21. 10. 2007
Dát tip
kluci ja fakt neviem o com je rec... poprosim vysvetlit kto je to veronika nemcova,,, pomaly a polopate...mozno si spomeniem... a nepaci sa mi ked vlada oslovujete ass... je to troxa vulgarne:)))

bajron
21. 10. 2007
Dát tip
som rad ze beries ohlad na moje city... len nabuduce mi radsej nepis spravy ohladom dazdozienky lebo potom fakt nebudem vediet kto je perverzak... ja rozumiem!

..a ja som vravel ze tvoj nazor na vec ma nezaujima a ze som to vravel len zo slusnosti...aby si sa necitil ako perverzak....pochop uz...

bajron
21. 10. 2007
Dát tip
to uz je o inom...to zas nezaujima mna... vravel si ze ti nevadi ze jej tam moc nevidno tvar...ze vzdy ide o nieco ine...

bajron...nemohol...pretoze tvoj nazor ma nezaujimal... ...to video som pochvalil len zo slusnosti...je prilis rozpostrene.. ...a moc ju tam nevidet...

bajron
21. 10. 2007
Dát tip
ked uz ma spominas tak aspon avi si mohol poslat ass... fakt renas pokial budes chciet aj v plavkach sa nieco najde...napr ass chcel aj video...o tom tu sice nic nepise ale pochvaloval si...teda pokial to mozem posudit podla reakcii:)

...zatlkat zatlkat zatlkat...vsak renas?...

pocuj rene, sag si mi o nej nedavno hovoril...

Renas
21. 10. 2007
Dát tip
pocuj vlad... ja fakt neviem o com hovoris...si ma nepleties s dakzm?

Norsko 1, tos mi posílalo avízo jen kvůli tomu, že miluješ slovo kokot? Ty jsi teda fakt... kokot.

pretoze si kokot ;)

Norsko 1
21. 10. 2007
Dát tip
jsem rád, že aspoň slováci omilostnili slovo kokot já ho miluju :-) bavte se

daj mi na to odkaz, som zvedavy...

ja neviem... ale knihy vydaval dobre... a co tu takto po ranu haaa ? a este s dobrym pravopisom bohajeho

grichova

renas...netvar sa ze nevies kto je veronika nemcova...avobec to nie je dadzozienka..tak nezavadzaj...kazdy predsa vie ze dazdozienka je katarina grochova...ma blog...a na blogu ma fotku... ...a ak pekne poprosi s bajrona...posle ti jej fotku do konca v plavkach... ...takze tak...

Renas
20. 10. 2007
Dát tip
kokos co? jaka veronika nemcova? ak to je dazdozienka...ano uznavammm. boli urcite platonicke sympatie, ale tie ja chovam napriklad aj k assurballitovi...teda bejvavalo...od kedy hopoznam osobne, uz ho nemilujem tak intenzivne

Renas
20. 10. 2007
Dát tip
co mas y norskom?

dazdozienka
20. 10. 2007
Dát tip
ass slovickarim. bo nic ine mi neostava. aj ked .abo kasli na to. som tisko. prijemny den

dazdozienka....neslovickar...dobre vies...ako to bolo myslene...usmev... ...ked to chces takto rozvadzat....tak ja mam urcity vztah aj k mojim starym teniskam...ale zasa ked ma opustia..slzu nevyronim...usmev...

dazdozienka
20. 10. 2007
Dát tip
minim _ na lasku verim ale na vztahy nie. vacsinou. ked odide potixu ta laska tak jo uznavam ze ked raxne ta skrupina vztahu tak moze byt ramus. ale zas 'vztah' nemusi byt ten 'vztah' ja mam urcity vztah ku setkym co poznam a niektore odxadzaju v tixu napr. ked sa nerozprava. ass: okrem prvej strofy jo..a co setko by nemalo hahah a deje sa...

Print
20. 10. 2007
Dát tip
A pak, že verše o lásce jsou očtený... V tomhle je kus srdce a života chlapa*! Vynikající*

minim...ako kedy...usmev... ...mno...kokot som...sak to sa nesnazim zahmlievat....prave naopak...usmev.. ...renas bude mlcat a tvarit sa ze o nicom nevie...a ze nevie ktoje veronika nemcova...ale tak co uz s nim...

dazdozienka: laska hej, ale vztahy odchadzaju za plnej palby assur: ty sa nesnaz to ze si kokot zahmlievat takymito vyrokmi renat: ale aj tak nam to povedz :)

dazdozienka....mno ale namala by...usmev...

..no jo..renas je najvacsia drbna na pismaku....to je stara znama vec...usmev... ...ale o tom kto je veronika nemcova radsej mlci... ....vsak renat povedz nam...kto je veronika nemcova?...

oblud... renat mi o tom hovoril... ale aj tak ho mam rad ;)

pstros...presne...mojim snom je aby to bola finalova piesen v tretej superstar....usmev...

dazdozienka
19. 10. 2007
Dát tip
laska odxadza potixu

dadik
19. 10. 2007
Dát tip
mně páči*

vlockaa
19. 10. 2007
Dát tip
nieco to ma do seba...aj ked to nie je moj styl:)ten zaver by som usekla v mieste laska neodchadza po tichu...dalsie by som vypustila... ...inac fajn citak:)

ja nikdy. úsměv.

inga...ale vsak v pohode...ja som pochopil...obcas som celkom chapavy....a obcas zas ani za boha...usmev...

Eh... můj postřeh asi nějak souvisí JamesJuyceovým. Naživo, kdybys to přečet dobře, bych ti to sežrala.

MazLenka
19. 10. 2007
Dát tip
Krásná *

Norsko
19. 10. 2007
Dát tip
sargon

juyce...ale je za to dost tipov..usmev.. norsko...som rad ze si sa naucil zltit...raz sa mozno naucis hovorit aj k veci... ingol...mozes byt... ...jo a tak ze vdaka za posterhy...a tak... ..ale teda ako norsku ne...

Norsko
19. 10. 2007
Dát tip
sargon by tě milý aššurballite nepochválil

obluda
19. 10. 2007
Dát tip
nj :) tusim, som to niekde pocul nazivo

jo, zvladam to:)

oleandr
19. 10. 2007
Dát tip
silná líbí

Norsko
19. 10. 2007
Dát tip
název zní brněnsky ... :-)

tohle je text, který by asi spíš mohl obstát při hlasitém čtení.

Dáša
19. 10. 2007
Dát tip
je krásná ... prostě tvoje ... a smutná a vůbec ... ;o) *t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru