Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Psáno pro zadeček

20. 10. 2007
3
8
1447
Autor
Vargstjern

... Verunce z lásky:-)

Snad příliš ti nevadí
že zadeček tvůj velmi
že líbí se mi pozadí
tvé víc než zadek šelmy...

8 názorů

Ronni
08. 08. 2009
Dát tip
kvásný! a velmi originální! a pro Indastatlatla: vždyť proto je to v "sekci" hříčky..tak proč tu hned rozvádět nechutné asociace s nějakým červem?? :-)

Ronni
08. 08. 2009
Dát tip
kvásný! a velmi originální! a pro Indastatlatla: vždyť proto je to v "sekci" hříčky..tak proč tu hned rozvádět nechutné asociace s nějakým červem?? :-)

To nebylo hezké, promiň. Ale stejně bych ráda řekla, že nemám ráda slovo zadeček. Často ho vídám nejen v dámských magazínech. Je to hnus. Pak přijdou naše ručičky, dámy... a půjde to tak dál, dokud si nás chlapi zas nezačnou chovat na ledvinky a jatýrka. Já mám teda prdel řádnou. Tak jak to má být. Hej Slované!

Hm, jednou jsem v přímém přenosu viděla, jak kočce domácí, šelmě kočkovité, vypadnul z prdele červ. Ale o tom jsem nechtěla mluvit... nějak si nevzpomínám na ždánou šelmu, co by měla hezkej zadek. Lví chvost se štětkou? Hyenina pokleslá řiť? Vypelichaná vlčí kejta? Tak ti nevím, jestli se dá tímhle srovnáním zalichotit. Ale možná dá, pokud dotyčná, tak jako já, neviděla v přímém přenosu, an z kočičí prdele střevní leze červ.

kakání
01. 11. 2007
Dát tip
* mám ke svému podobně důvěrný vztah

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru