Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kde jsou ty časy ?

22. 10. 2007
0
0
365
Autor
Janulka

        Kdysi jsem byla bezstarostná a šťastná .... Kdysi jsem neměla zábrany, měla jsem ráda společnost, veselost byla má vlastnost ..... Kdysi jsem měla spoustu přátel a slovo deprese pro mne bylo cizím. Teď je všechno jiné. Samota se stala mým tichým splečníkem, kterému se nedá odporovat. Deprese jsou na denním pořádku a o mém duševním zdraví velice pochybuji. A ne jen já ...

     "Měla bych prosbu, prosím ...." řekla dívka. "Mohli byste se alespoň zamyslet nad svým chováním ? Vy, lidstvo světa, které je tak zkažené svou sobeckostí, ješitností a každodenní nevšímavostí vůči krásným a přírodním věcem, PROSÍM ! Kdysi jsme žili v klidu a pohodě, neničili jsme si své životní prostředí, lidé přežívali v úctě a náklonnosti, neexistovalo nic, čemu se dnes říká modernizace!!CO SE TO S NÁMI STALO ?!! Proč si nevšímáme druhých, plníme si jen své sny a neohlížíme se na to, jak svým chováním ubližujeme druhým ? Jak znemožňujeme jejich plány svými nesmyslnými názory ? PROČ se stal ten "zázračný" zlom lidstva, který zavinil to, že za několik set let, možná i dřív, dojde k lidské sebedestruukci ?? My a jen My ničíme tuhle kdysi nádhernou planetu plnou míru a lásky. Když se podíváme na dnešní svět, jsou to samé spory a války, nenávist a atentáty ... Lidé žijí ve strachu. Dá se říci, že jen čekají na nějaké to osobní neštěstí ... Sami jsme si vybrali tento život, i když někteří z nás se tomuto vývoji vyhnuli obrovským obloukem a ještě teď jsou na úrovni starší doby kamenné. A hle, žijí v míru, dokážou se o sebe postarat, nevedou žádné nesmyslné politické zázemí, ohlíží se na druhé a NESTARAJÍ SE JEN O SEBE !!! Tohle jsou LIDÉ ! Nám, těm kteří žijí ve velkoměstech či vesnicích, těm, kterým pomáhájí přežít peníze a zakrněli tak, že prakticky nedokážou použít své vlastní ruce k práci a raději si vše umožňují, se nedá říkat LIDÉ ! Tohle je posvátné slovo a my ho takto zotročili a vůbec si ho nevážíme ....

    

     Jsem si více než jistá, že jakmile si tenhle článek někdo z vás přečte, mávne nad ním rukou a řekne si: " Nějaká potrhlá holka se zbláznila a píše o tom, o čem vůbec nemá páru." Ale věřte mi ! Takhle se doženeme k sebezničení a až na úplném konci zjistíme, že tohle všechno je PRAVDA. PROSÍM, zkuste se nad těmito slovy alespoň pozastavit a popřemýšlet, zda ta potrhlá holka nemá pravdu ...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru