Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čítaj a plač

27. 10. 2007
4
15
1313
Autor
Ulalume

hm a tak...možno to zaberie:))

randím s filozofmi, etnológmi a historikmi

kluby navštevujem tie s prívlastkom chill-out alebo underground

od exkurzie na bitúnku nejem mäso

fajčím trávu a do kina chodím vždy v utorok – na filmový klub

mám piercing, tetovania a za sebou pár vzťahov,

ktorých dĺžka sa rovná polčasu rozpadu izotopu 230U

nenávidím sladké (reči, kávu a poéziu) a

v krčme diskutujem o postmodernom umení

a nutnosti novátorského potenciálu

na novom albume Zuco 103

.......odkedy ťa poznám, som ochotná ostrihať si dredy a

začať nosiť opätky

.......myslíš, že to oceníš?

 

 


15 názorů

dazdozienka
30. 10. 2007
Dát tip
haha tak nic. len taka asociacia

Ulalume
30. 10. 2007
Dát tip
hm no z PO nie som...ako si k tomu dospela?

dazdozienka
29. 10. 2007
Dát tip
ty si z PO vsak

Ulalume
27. 10. 2007
Dát tip
zase raz mozno zvlastna asociacia, ale ma tak napadla jedna veticka od Kulhanka "Zjistuji, ze mozek v pivu plave." a zase no.... titanic...ja som ho videla x krat a stale si pri nom pobulim:)

Ulalume
27. 10. 2007
Dát tip
zase raz mozno zvlastna asociacia, ale ma tak napadla jedna veticka od Kulhanka "Zjistuji, ze mozek v pivu plave." a zase no.... titanic...ja som ho videla x krat a stale si pri nom pobulim:)

...ved prave....to je to svojej podstate pokrytectvo...co mi je smiesne... ..tato mala smolu...iny to robia doma...hovoria o lynchovi a doma pozeraju harlekynky a a v skutocnosti ich bavi aj titanic...usmev... ...poza maldeho slovenskeho intelektuala...usmev... ...ked bezali prvy vyvoleni tak nikto to skoro nekukal...resp. na to pindali... ...ale vedeli o tom skoro setko..usmev... ...jo a uplne idu dolu ked zistia ze nahodou ty poznas aj ten ich pomyselny andros...ale oznacis ho za nudu..abo tak nejak...usmev...

Ulalume
27. 10. 2007
Dát tip
tanecnik: dakujem a zase no akoze cokoladku a tak to mozem aj ja:) martinez: hm asi by som bola, pravdepodobne...co by som kvoli chlapovi neurobila ze ano:)))...ale nie vazne, chvalabohu je to hypoteticke...a aj keby to bolo realne...popravde asi by som to neurobila...

Ulalume
27. 10. 2007
Dát tip
:) a tak mozno toho matkina by ti este odpustili...ale vyvoleni:))...jj u nas v skole by ta upalili, my akceptujeme jedine Lyncha a pod.:)) btw. ked spominam tu nasu skolu, taka jedna prihodicka: na prednaske za mnou babenka cita Haruki Murakamiho - Nórske drevo a zrazu jej ta kniha spadne, obal dolu...a pod nim Virginia Andrewsova - Kvety v podkrovi...a to fakt, akoze nesrandujem dnes je skratka out byt mainstreamovy:))...a hm tu zalubu kvitujem...

martinez
27. 10. 2007
Dát tip
historikmi mi přijde hrozně legrační ve srovnání s našimi historiky :o) bitúnok je taky případný název... dílko je fajn, dík za avi - ale - sice tě neznám ale bez dredů a s podpatkama... nebudeš úplně jinej člověk?... neptala bych se esi to ocení on ale esi to má cenu pro mne... asi :o)

...ved hej... ...ja som otvoreny aj petrovi cmorikovi ked ma zaujme od niecoho..usmev... ...ale momentalne je mojou zalubou vrtat...do ludi co si nabuchaju vsetky tie filmy a spevakov co skotro nik nepozna..a vyzivaju sa v pocite vlastnej jedinecnosti... ...hlavne na vselijakych univerzitnych serevroch a umeleckych je napisat ze pozeras vyvolenych a citas matkina obcas tazka rebelia..usmev...

bajron
27. 10. 2007
Dát tip
no tak ti dam tip aj tu:)))a posielam opat avi kedze si zmazala tu prvu kopiu na ktoru som posielal avi:) neviem ci je to dobre alebo zle...osobne to vnimam pozitivne kedze mi to pride doveryhodnejsie:) martinez:este raz avi...to je to iste dielo len tamto sa zmazalo kedze tu bolo 2x... *

Ulalume
27. 10. 2007
Dát tip
aššu: dik...a no trochu ironicky nadych tam je, ono to je cele v podstate pravda...akurat ma vcelku irituju ludia z mojho okolia, co si tak ziju v tej nasej velkej bubline a odmietaju prijat cokolvek ine...ja osobne som otvorena vsetkym novym veciam:)) bajron: taktiez vrela vdaka a preco to je 2x netusim, no uz som to jedno zmazala to je dobre alebo zle, ze som taka priehladna:) a co ty vies mozno sa aj pozname, saak slovensko je take male:)

bajron
27. 10. 2007
Dát tip
preco to mas dvakrat?mam ti dat tip aj tu?

...toz som skoro historik..skoro pretoze som len dejepisar...obcas filozofujem nad pivom...a niekedy v buducnosti bude mojim zaujmom mozno etnologia...usmev.. ...celkom sa mi lubi...ono svojim sposbom ma take bavia teraz...take antiandrosky ironicky podton v tom trochu citim... ...fajn...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru