Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvě lásky

27. 10. 2007
0
4
477
Autor
vikous
Dvě lásky!
 
Jednou v jednom malém městečku byly dva kamarádi  
Milan a Martin.Milan jednou potřeboval pomoc s jednou holkou která se mu moc líbila a nemohl z ní spustit oči a tak požádal Martina aby se s ní začal bavit a on by se k nim přidal a nebylo by to tak blbý pro Milana. Martin sice nerad řekl JO protože si myslel že ta holka je děsně nafoukaná a nepřátelská což si myslel špatně ale co by pro kamaráda neudělal odpověděl Milanovi.
 Tak za ní šel se znechuceným pohledem pokecat s holkou Milanových snů.Dorazil k ní a začal se ní bavit a zjistil že je úplně jiná než si myslel  a teď jí považoval za úžasnou holčinu s úžasným jménem NIKY. Na konci když už Niky musela odjet se hezky rozloučili a Martin s veselým výrazem ve tváři došel až k Milanovi.
Doma  Martin všechno Milanovi vylíčil jak si popovídali a že si Milan umí vybírat a samou chválu o Nice.Milan byl dost rád protože věděl že Martin má na tohle  šestý smysl a většinou se nemýlí když si s holkou pokecá.
 Po Martinově odchodu se Milan nejvíc těšil na zítřejší den kdy si poprvé pokecá s Nikou ale měl strach aby se jí zalíbil a tak se začal hrabat ve skříni a najít nějaký dobrý oblečení ale moc si nevěděl rady a když už mu došla fantazie tak se odhodlal zavolat Martinovi aby mu poradil s oblečením.Martin tomu prvně nevěřil myslel že si z něho dělá legraci nebo že se vymlouvá a to co mu opravdu chce nemůže říct do telefonu.
 Martin dorazil k Milanovi a jak se dozvěděl že Milan to s tím oblečením myslí vážně tak se začal smát ale po chvíli ho to zase přešlo.Martin Milanovi povídal o tom co mu říkala to co má radši a nakonec dospěli k názoru že Nice se bude líbit triko na tom rozepnutá košile a volný kalhoty.Ale Milan nevěděl jestli se Niky budou líbit jeho náramky a Martin ho uklidnil že jo protože Martinovi řekla že má ráda spíš originalitu a bohatý smysl pro humor.
 Další den se všichni tři setkali Martin seznámil Niky s Milanem a hned si padli do oka měli toho hodně společného a měli se o čem bavit a Martin měl někdy malý problém je stíhat ale když jim Niky řekla že takový dobrý vztah mezi bratry ještě nezažila a v tu ránu se dali kluci do smíchu a vysvětlili jí že nejsou bratři ale dobří kamarádi.Niky se po tomhle malém trapasu cítila trochu hloupě ale Milan věděl že potřebuje uklidnit tak jí řekl že to neslyší poprvé že víc lidí si myslelo že jsme bratři když vypadají skoro stejně.
 Asi po jednom týdnu se Niky zeptala Milana jestli Martin s někým chodí?Milana to trochu zarazilo protože se do Niky strašně zamiloval a zeptal se proč se ptá zrovna jeho?Proč se nezeptá samotného Martina?Niky cítila z jeho hlasu zklamání a tak mu nechtěla říkat že se jí Martin líbí víc než Milan a tak mu odpověděla že pro ní je trapný ptát se Martina do očí a stejně to chce vědět aby o Martinovi a Milanovi věděla co nejvíc.Milan jí prozradil že Martin holku nemá a aby si zajistil Niku nerad po chvíli dodal ale nechci tě ranit ale jestli s ním chceš chodit tak ti předem říkám že mi říkal že nejsi jeho tip.Niky to trochu zarazilo ale Milan se rozhodoval jestli jí má říct pravdu nebo ne?Jestli má ztratit kámoše nebo holku.Zatím si vybral Niky.
 Za dva dny byla diskotéka kam měli jít všichni a Niky neměla s kým jít a tak zavolala Milanovi ale měl zrovna obsazeno!Sklesle se podívala na zem se sluchátkem u ucha.Položila telefon udělala jeden krok a zazvonil telefon.Byl to Milan a ptal se komu volala když se jí nemohl dovolat.Nice naskočil úsměv na tvář a řekla tobě a já zas myslela že ty nějakou jinou zveš na diskotéku a Milan se smíchem odpověděl to bych si nedovolil a půjdeš teda se mnou?Nika no jasně moc ráda.Milan tak já se pro tebe stavím zatím.Niky čau budu se těšit!
Čtvrt hodiny před diskotékou přišel pro Niku Milan a šli.Po cestě se Niky nesměle zeptala „Milane, nechtěl bys se mnou chodit když si tak rozumíme a všechno?“ Milan s nadšením „Jo moc rád a abych se ti přiznal Martin na tebe promluvil kvůli mně protože já jsem se bál že nebudu moct mluvit chápeš?“ Niky „tak to je dobrý ještě že máme Martina jinak by jsme spolu nechodili.“
 U haly potkali Martina s Klárou (Niky ji nesnášela protože jí všechno vycházelo a vypadala na Niky vkus moc lehce).Niky na Martina házela vražedný pohledy a Martin na ní taky protože on s ní chtěl jít na tu diskotéku ale zavolal pozdě.
 Milan přerušil stání před vchodem když už otevřeli.Šli dovnitř.Byla tam ohromná zábava všichni trsaly akorát Martin a Niky ne.Milan zkoušel Niku vyzvat ale odmítla tak šel tančit s Klárou.Martin se niky zeptal Niky proč nešla tančit s Milanem?Niky že se jí nechce a ani neví proč ještě doma se jí chtělo a jak ale něco je jinak.Martin se s úsměvem zeptal „A co je jinak??“.Niky „To právě nevím!“Oni už to neřešili a Niky se rozhodla že tančit bude a Martinovi už nic jiného nezbylo protože Klára  mu nedala na výběr.
  Příští den se Niky bavila se svojí kamarádkou Simkou o diskotéce jak se Nice nechtělo tančit. Simka Niku hned bombardovala otázkami: „Proč jsi nechtěla tančit?“ na to jí Niky odpověděla „Nevím ale není to kvůli Milanovi“.A najednou to Simce došlo „A nechtěla ty si tančit s Martinem když mi pořád o něm mluvíš?!“ Niky hlasitě „Ne a ne a ne . . . no když si to teď tak promýšlím tak jo“ přiznala se Niky. Simka s úsměvem „Už vím co ti je jsi zamilovaná ale ne do Milana ale do Martina!“Niky smutně „ale co s tím nadělám jak mu to mám říct Milanovi a hlavně Martinovi?“Já zkusím něco vymyslet a dám ti vědět a nemáš zatím nějakou představu o tom jak bys jim to chtěla říct?“ Niky „No to právě nevím!Hlavně co neméně bolesti!“Simka „tak já zkusím něco vymyslet víš že na to mám talent!“
  Odpoledne se Niky sešla s Milanem protože s ní chtěl mluvit o tom že se zamiloval do Kláry a že spolu chodí a Nice spadl kámen ze srdce a odpověděla mu „No já se taky chtěla rozejít protože i přes tvoje varování jsem se zamilovala do Martina“Milan se jí musel přiznat k tomu co udělal „Niky Martinovi ses už od začátku moc líbila a myslím že bys mu měla říct určitě to nezkazíš!“Niky na nic nečekala a šla se slzami v očích za Martinem.
  U Martina on vyšel ven a Niky se mu vrhla kolem krku a začali jí téct slzy proudem a Martin co se ti stalo? A Niky „Já jsem si jenom uvědomila že jsem se do tebe děsně zamilovala! Martin jí stisknul ještě víc a odpověděl „Já do tebe taky už od první chvíle co jsme spolu mluvili.
 Niky a Martin spolu chodili a byly nejšťastnější pár a ještě s Milanem a Klárou a ti dva nebo spíš čtyři se rozhodli správně.Sice dva vztahy nevyšli ale dva se znovu narodili a budou ještě lepší než ty předchozí protože teď jsou opravdu všichni spokojení a šťastní jako blechy a nejvíc dlouho jim to vydrží protože takováhle velká láska se jen tak nevidí a ještě k tomu dvě!!
                      
KONEC se šťastným koncem!

4 názory

Narvah
28. 10. 2007
Dát tip
Hm, tohle není nijak literární, přečíst si v prvních dvou větách 3x "jednou" odradí od dalšího čtení..

Barman
27. 10. 2007
Dát tip
Panebože to je děs.

Tannah
27. 10. 2007
Dát tip
máš tam veľa gramatických chýb, skús opraviť a som v tom úplne zamotaná, je to strašne dlhé, veľa postáv, veď skús pozrieť na to, stále sa tam opakujú tie mená dookola a čitateľ sa v tom stráca... prečítaj to po sebe ešte raz

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru