Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fenyletylamín

28. 10. 2007
6
6
3222
Autor
labuť

Varovanie: zamilovanosť je väčšinovo chemická záležitosť (...ale celkom pekná ...:) Dodatok: láska je rozhodnutie (a kto sa s týmto dodatkom nestotožňuje,môže si trhnúť nohou :) Dodatok 2:na papieri sa takáto poézia píše omnoho ľahšie......

Fenyletylamín                                          tu je záchranný stĺpec pre nechemikov:) 

Chémia je odbor s perspektívou -
osvetľuje nám podstatu vplyvov...........

.............ajhľa,vinou    CH3CH2OH -u                                                                                  (etanol,teda lieh :)
padá ľudstvo z kopca dolu,
na bojiskách vojsko ženú
umierať tam do                             -u,                                                                                         (dichlorid kyseliny uhličitej,fosgén)
                             Phosgene
no a vražedný trik hnusný,malý -
staré dobré  KCN                                                                                        (kyanid draselný,cyankáli...)

Pre   .........                                      umlčíme strach                                                                     (adrenalín)
 

a horolezci končia v roklinách.




A ja? Kvôli troche      ..............                           -u                                    (fenyletylamín,teda tzv. hormón zamilovaných, úžasná vec..:)


zabúdam na skúsenosť maminu;

Hoc byť pod vplyvom neznamená
vplyvu podľahnúť,
ja inhibítor tých účinkov nemám                                                             (spomaľovač)
a podľahnúť mám chuť;
ešte svedomia ma drží stena,
keď  PEA mi nedá kľud.                                                       (viď povyšše  :)

6 názorů

martinez
30. 10. 2007
Dát tip
chemik sem nikdy nebyla a ani nebudu, ale za nápad a tu dřinu - ať se na to mrkne víc lidí :o) fajo, dík :o)

fajo
30. 10. 2007
Dát tip
no ja teda radšej termonukleárne reakcie,ale teda dobre-cyankáli poznám a ostatné je iba kabaret... ;) *+avi!

Sany
29. 10. 2007
Dát tip
toto je skvela idea takto to popisat paci sa mi to TIP* ps. vobec mi nevadi, ze to mam oznacene, prave si myslim, ze to dobre urobila - aby to nerusilo - niekto aj vie tie chem. vyrazy...

grafo
28. 10. 2007
Dát tip
može byť... ale mňa osobne viac ruší, keď to musím mať označené... nedá mi aby som nevidel čo je tam napísané :)

labuť
28. 10. 2007
Dát tip
TO žLTé JE VIDITEľNé LEN PO OZNAčENí KURZOROM, ABY TO NERUšILO, LEBO TO NIE JE PôVODNá SúčASť....:)

grafo
28. 10. 2007
Dát tip
to žlté či aké neni vidno zaručene čudné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru