Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odstávka severu

31. 10. 2007
9
114
7269
Autor
JiKo

POZOR ODSTÁVKA SEVERU! Upozorňujeme uživatele kompasů a buzol, že o víkendu bude odstaven Sever a to v sobotu od 0:00 do neděle zhruba 23:50hod. Po dobu odstávky se prosím orientujte podle náhradních způsobů, popřípadě si své mapy zorientujte již v pátek večer. Provoz Severky (Polárky) stejně jako provoz ostatních světových stran zůstane nedotčen. S úctou Gloub internešnl eseró.

Napadlo vás někdy co by se stalo kdyby sever přestal existovat popřípadě by nikdy neexistoval?
Neveďte své úvahy tak že by se jen jinak jmenoval. Prostě by existovaly jen 3 světové strany, na sever by se chodit nedalo.

114 názorů

Kdy bude vhodná příležitost?

JiKo
04. 12. 2007
Dát tip
to už zní líp:-) ps: co ten domácí salám pane kuchaři?

Myslel jsem kuskus vyrobený z vepřovýho, pochopitelně :)

JiKo
04. 12. 2007
Dát tip
kuskus je hnusnej

Dá si někdo kuskus?

JiKo
04. 12. 2007
Dát tip
kus může být různě velký, nenech se svazovat svojí předtavou o pojmu "kus" :) kdo je kus? No co se dá odpovědět, asi dáme každej tu svou a je to nerozhodně co? :-)

Nimrale!

JiKo
03. 12. 2007
Dát tip
no pokud myslíte skutečně 2 kusy (nikoli kostky) cukru jako jedinečné a soudržné části hmoty asi by stačil jeden pytlík a prostě vyndat 2 zrníčka

V každém pytlíku je po jednom kuse cukru, čili potřebuješ dva kusy pytlíků v nichž se dohromady nachází dva kusy cukru. Pytlíku.

To je tím ocasem...

JiKo
03. 12. 2007
Dát tip
To je neuvěřitelný, tak von zkritizuje i bábovku, staletími ověřený pokrm....

(A dopředně se omlouvám za svůj kritický ocásek - původně měl být odepínatelný, a pro tyto plky neviditelný. Pardon.)

Bábovka obnáší: cukr vanilkový 2 ks cukr moučka 140 g kakao mléko 200 ml máslo 125 g vejce 2 ks prášek do pečiva mouka polohrubá 300 g

Koho bylo pivo? Není to jedno? Hlavně že bylo dobrý, ne?

O pivu, přece.

Takové zaplétané údy s čočkovým přelivem a šafránovou rýží, podávané na horkém fíkovém listu a cherry rajčátky... mňam

Jako Robin?

JiKo
15. 11. 2007
Dát tip
Nějaký fixle s kaničkama? :-)

Pozorovatel už se ptal, jestli jsme na dasslera už něco vyšťourali... :))

JiKo
15. 11. 2007
Dát tip
Jen se vypovídejte chlapci :))) Mám radost, že se diskutuje na slušná témata a né o tom jak někdo krade :-)

Noooo, husa nám dává času, kterého dočkala, pochopitelně. Nějakou složitější otázku bys neměl?

Ty seš dobrej - už tě někdy klovla labuť? To neni žádnej med.

Což o to loupání, v zádech by se do ještě dalo snést. Ale ta kolena!!!

Nechat se kojit v mém věku???

Mečiar není kříženej, to je ozajstný slovák!

Somárteriér, to je slovenský kříženec osla a psa.

A somáliér je africký znalec vína????

A co falešní sobi, áha?

Jiko: Špatně. Měl jsi říct "Nevim co to je, ale uráží mě to!"

JiKo
08. 11. 2007
Dát tip
Lyrák: jaký je přesně smysl toho slova?

sidonia
07. 11. 2007
Dát tip
kdyby nebyl sever, tak by byl krutej vitr asi .. jizni

Kdyby nebyl sever, nebyl bys alternative4, ale jen alternative3.

:)

Severy, aradisi, severy.

čistě technicky nahlédnuto jsou světové strany jen taková dohoda. Pokud se dohodnem, že budou jen tři, tak se nic neděje :o) jen nebudou na sebe kolmé, asi... nicméně dobré téma :o)

Pane kolego, neposlal. Je mi líto. Díval jsem se opravdu všude. Asi byste měl zauvažovat nad těmi šoky.

JiKo
02. 11. 2007
Dát tip
bg: inu dehydratace viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Dehydratace

:))) * - pobavilo - všechno

JiKo
02. 11. 2007
Dát tip
Tak třeba pro sníh či světové oceány má dehydratace poměrně velký destrukční účinek.

Na to já mám jednoduchý trik - na levé tlačítko myši jsem si přilepil připínáček. A ono si pak člověk dvakrát rozmyslí, než na to díbne...

Mně se osvědčil Nizoral. Po Alpě mívám plačtivou náladu.

To byly báječné pořady... .)

Norsko
01. 11. 2007
Dát tip
nějak mi to připomnělo legendární Studio Kroměříž

Dero, tohle bys měl zastřelit jako první...

Ale jistě, pane kolego. Uvažoval jsem spíše změnu v kvalitativním spektru, jelikož literatura hodnotí dehydrataci (jak jste sám správně podotkl) jako vesměs pozitivní proces.

Ale jistě, pane kolego. Uvažoval jsem spíše změnu v kvalitativním spektru, jelikož literatura hodnotí dehydrataci (jak jste sám správně podotkl) jako vesměs pozitivní proces.

Pane kolego, to by mohl být oříšek - právě jsem byl na skok doma, kde jsem s překvapením seznal, že manželka neodkvačila do práce, jak měla v plánu, alébrž pololeží na pohovce a drží se za hlavu. Na můj tázavý pohled reagovala informací, že "to včera kapku přehnala s vínem" a je nyní dehydrovaná. Naše domácnost se tedy evidentně hydry zbavila, leč manželka mi zůstala ve víceméně nezměněné podobě. Jsem zmaten.

Ta_Audrey
31. 10. 2007
Dát tip
jako Sever by mi fakt chyběl ( je to skoro proti dobrejm mravům bejt v Ústí a nejít do něj nakoupit >;)+<

muminek
31. 10. 2007
Dát tip
už nikdá by nezaznělo: Jdu na SEVER a jdu na jih.... by bylo smutný.

Jinovata
31. 10. 2007
Dát tip
některé kmeny skutečně nedělí prostor podle čtyř světových stran, to je jen naše konvence...

papouch
31. 10. 2007
Dát tip
násilná delokalizace mívá za vinu dehydrataci

Norsko
31. 10. 2007
Dát tip
nejdřív by ale musela přijít nějaká lokálizace :-) (proti tomu nic nemám)

Norsko
31. 10. 2007
Dát tip
(ty papouchovy slovní ekvilibristiky mně už lezou krkem) :-)

papouch
31. 10. 2007
Dát tip
ne, nepřeháním zatím jen podháním milé Norsko

romale
31. 10. 2007
Dát tip
hm, humor

Norsko, přeháním. To máš recht. P.S. Dostanu grant, když slíbím že si koupím kalkulačku? .)

dassler
31. 10. 2007
Dát tip
Nic by sestalo, matematik by to zduvodnil. Matematik zduvodni cokoliv. Dostane grant a hlouba a hlouba, az na to prijde.

Norsko
31. 10. 2007
Dát tip
pišto, nepřeháníš to trošku

Norsko se zrušení severu bojí. Inu, Norsko...

Honzýku, ty sice nejsi slavný, jak se mylně domníváš, ale na druhou stranu jsi zase velmi podnětný - vždyť kvůli tvé maličkosti má člověk skoro dojem, že amnestie je zlá, nepěkná věc...:))

Norsko
31. 10. 2007
Dát tip
zrušte pištu, a máte zrušené všechny strany nejen sever

Norsko
31. 10. 2007
Dát tip
papoušku, nepřeháníš to trošku

Norsko, ne a ne a ne. Nepřestanu. Zrušte sever! Je divný!

Rabb
31. 10. 2007
Dát tip
dívejte, pánové, pořád jdu na sever sledujte, pořád jdu a a a už jdu na jih. nevěříte? jen si to vyzkoušejte! :)-

papouch
31. 10. 2007
Dát tip
proboha kdo sem pustil toho pobucha magora honzyka?? :-(

Honzyk
31. 10. 2007
Dát tip
...zase zacinas., Pistine.?....Nech mne, vis, ja z nich jsem nejslavnejsi...)))

Norsko
31. 10. 2007
Dát tip
pišto, ty zas nefňukej, že nikoho slavného neznáš a ty blbé řeči o neexistenci severu si laskavě, laskavě odpusť :-)

Honzýku, nefňukej a raději nám pověz, koho slavného znáš. V tom jsi dobrej.

Kdyby Země měla jen jeden pól, měla by tvar jakoby kapičky a ten pól by byl na té špičičce. Ono bez severu by se žilo líp - nebyla by taková zima, zmizel by vítr severák i severní svahy, místo nichž by byly úrodné, jižní... Hezké by to bylo, jen co je pravda.

Honzyk
31. 10. 2007
Dát tip
Garthe, ty jsi fakt Lee z ty literry..? Co na mne tak zly byl...? neverim!!!.)

avox
31. 10. 2007
Dát tip
Pohov, vrátíme se k placce na zádech čtyř slonů nebo želv... pak stačí pohyby kupředu a zpět, vpravo a vlevo... a můžeme zrušit i jih, klidně :-)) */

Garth
31. 10. 2007
Dát tip
Takže kdyby ses chtěl dostat na sever, musel bys jít na jih, dokud bys neobešel zeměkouli? Když by sever nebyl, nemohl by ses tam ani podívat? Když by sever nebyl, tak by kruh byl 270 stupňů? Existoval by sever a jen by nefungoval, takže kdybys šel na jih a obešel zeměkouli, přišel bys odnikud? :-)

Norsko
31. 10. 2007
Dát tip
JEŠTĚ JSI DOSTATEČNĚ NEVYSVĚTLIL, PROČ CHCEŠ ODSTAVIT PRÁVĚ SEVER

Honzyk
31. 10. 2007
Dát tip
.mne by to bylo sumak...ja stejne nemam zadnej oprientacni smysl a o nejakym "sevešru" slysim poprve...:)

papouch
31. 10. 2007
Dát tip
Kdo jde pořád na sever, octne se na jihu...

A Zeměplocha? Nemůžem se poučit tam?

Madrigal
31. 10. 2007
Dát tip
tak to mně by teda sever chyběl a to ukrutně, s nápadem shromažďovat se na jihu bych se nikdy nevyrovnala :-) Ale kdyby se Země přeřízla na rovníku a horní půlka by se odklopila a vytvořila by tak v podstatě shodný díl k pozůstalému spodku, vznikly by nám ve vesmíru dvě krásné z(ž)em(n)ské "půlky" Mno a za ten for s odstávkou severu jednoznačně *T

Zuzulinka
31. 10. 2007
Dát tip
ještěže jsou na stromech lišejníky:)

Fouckault
31. 10. 2007
Dát tip
sever by nechyběl, jsou lukrativnější strany :-)

papouch
31. 10. 2007
Dát tip
mňo, není to zas tak dlouho, co se nedalo chodit vůbec nikam a neexistoval Západ... :-p :)

Dáša
31. 10. 2007
Dát tip
docela pobavilo ;o) ale diskutovat se mi teda nechce ... *t*

IVO
31. 10. 2007
Dát tip
Škoda, já myslel, že po severu bude postupně odstaven i východ a západ, takže se všichni shromáždíme na jihu, což by mým starým kostem před nastupující zimou vyhovovalo. Blbůstka blbůstek, proto i *T

JiKo
31. 10. 2007
Dát tip
Jaký by to mělo dopad na tvar map, byly by jen do trojůhelníku? Jak by vypadala zeměkoule pouze s jedním pólem? Jak by se změnila navigace buzolou?

SENIOR
31. 10. 2007
Dát tip
Pravděpodobně by se tedy mnou bylo proslaveno spíše na jiném poli, než-li kulturním.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru