Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zavřená

01. 11. 2007
7
15
3484
Autor
Milly

31.10.2007

Kdyby Tě chtěl potkat,
tak by Ti to řek

se na Tebe radši nedívám
pro jistotu zavřená
do sebe křičím
Pusť mě!


15 názorů

j_i_r_i_k
11. 04. 2008
Dát tip
Cha, právě jsem konečně odhalil druhou možnou interpretaci, šťastné to ráno a tupý jiřík, že mu to tak trvalo...

Milly
11. 04. 2008
Dát tip
Jiříku............................................... *

...taková...do dopisu...*

j_i_r_i_k
19. 11. 2007
Dát tip
Chjo, pořád zmaten - "můžu křičet i pusť mě ven (ven ze mně).." Takhle jsem to přesně pochopil, teď už jen přijít na ten význam, který má být vidět na první pohled :)

Milly
19. 11. 2007
Dát tip
Jo...., ALE....- když to vezmeš tak, že křičím- a přitom jsem zavřená do sebe.. můžu křičet i pusť mě ven (ven ze mně).. .-) Líbí se mi tady ta vícevýznamovost právě..- i když nevim, jestli si jí tam všimnul i někdo jinej než já sama.. :-))

j_i_r_i_k
19. 11. 2007
Dát tip
Tak teď jsem zmaten, což to není právě můj pohled - zevnitř ven?

Milly
19. 11. 2007
Dát tip
Jiříku...- to je ten první úhel pohledu- taky se to dá brát (a být) úplně opačně... pustit se může člověk i zevnitř ven... .-)

j_i_r_i_k
18. 11. 2007
Dát tip
Nedíváš se na mne, připadáš mi v sobě ztracená a nevnímáš tak, že Ti chci jen podat ruku a pomoci z bludiště vlastního já... Ach Thésee, proč jen se vysmíváš Ariadně, že co je dobré pro koťata, Tobě nepomůže?

kapitan
12. 11. 2007
Dát tip
Hezky vyjádřený pocit....

Hezké,malé,... "zamknutá na klíček"

Print
02. 11. 2007
Dát tip
*!!

palino8
02. 11. 2007
Dát tip
rozhodne lepšie ;)

Milly
02. 11. 2007
Dát tip
palino8: protože se to hodí i do toho řádku, na kterym to je- tak mě napadlo, že to takhle bude zajímavější.. (a taky je to tam vlastně tak myšlený). Takový hraní si se slovy, no.. :-) Hmm..- teď mě napadlo- jak to vypadá takhle? :o)

palino8
02. 11. 2007
Dát tip
je to fajn, ale môžem jednu otázočku? prečo si dala do druhého verša na koniec, a nie do tretieho na začiatok... nevidím dôvod, akurát ma to zastavilo a musel som začať od začiatku


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru