Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blokáda neonacistického pochodu, sobota 10.11.2007

02. 11. 2007
4
45
2712
Autor
vyči



Stop neonacistickým pochodům!


V noci z 9. na 10. listopadu 1938 se v nacistickém Německu odehrál jeden z největších pogromů proti židovskému obyvatelstvu. Během tzv. Křišťálové noci bylo za zvuku tříštících se výloh židovských obchodů zavražděno 91 osob a tisíce dalších pak byly odvlečeny do koncentračních táborů.

10. listopadu 2007, na 69. výročí Křišťálové noci, chtějí čeští neonacisté pochodovat bývalým pražským židovským městem a „protestovat proti české účasti ve válce v Iráku“. Pravý důvod této akce je však obecně známý. Chtějí veřejně demonstrovat sílu hnutí vyrůstajícího z ideologie založené na útlaku a nenávisti.

Tak jako jsme se postavili/y pochodu neonacistů bývalým židovským městem v roce 2003, jsme i nyní připraveni/y mu zabránit. Ani úřady, ani policie, ani populistická gesta politiků neomezí neonacisty v jejich aktivitách. Myslíme si, že jedině každodenní aktivní odpor všech, kteří nesouhlasí s neonacistickou nebo jakoukoli jinou totalitní ideologií, může zastavit jejich stoupence.

Postavme se společně neonacistům a ukažme, že nám není lhostejné dění v našem okolí.


Sraz na blokádu neonacistického pochodu: sobota 10.11.2007 ve 14:30 na Náměstí Republiky v Praze.



http://www.blokada.antifa.cz

45 názorů

Tak nás pouč, stanislave, nenechávej si svá moudra pro sebe... :)

stanislav
14. 11. 2007
Dát tip
ono je všecko ale o maličko hodně jinak, než on tvrdí...

stanislav
14. 11. 2007
Dát tip
že tomu tak rozumí, jako by nedělal nic jiného než studoval psychiku hochů z náckovské líhně...

stanislav
14. 11. 2007
Dát tip
Pištaje tedy myslitel, fíha!

No, aktivisti tam budou chvilku rozpačitě postávat, nechají se párkrát vyfotit s transparentama, a pak půjdou někam na čaj...

Zbora
09. 11. 2007
Dát tip
By mě teda ale zajímalo, co se bude dít, až náckové kupodivu nepřijdou, případně půjdou jinam :o)

Zbora
09. 11. 2007
Dát tip
Co by se o tom mluvilo, když to každý ví, žeáno ;o)

Každý ví, že garantem světového míru jsou Krhúti, ale málo se o tom mluví.

domin.go
07. 11. 2007
Dát tip
tady komunismus především nikdy nebyl

Vole
07. 11. 2007
Dát tip
to aka je komunizmus ideologia a co ma v historii na svedomi je podla mna uz ina tema... na ktorej by sme sa myslim ze aj zhodli... ale ziadny komunisti ta nezmlatia do bezvedomia na ulici bez priciny..a to je pre mna dovod preco su nackovia bezcenny hmyz, ktory treba len cim skor vyhubit..

Zbora
07. 11. 2007
Dát tip
Že je USA garantem světového míru (nebo něco podobného) se dočteš taky leckde - propaganda vesele bují ve všech režimech. Rozdíl je pouze v tom, že dějiny už jedno odsoudily, kdežto druhé zatím ne. Člověk si nemůže být vůbec jistý, co se jeho potomci budou ve škole učit.

fajo
07. 11. 2007
Dát tip
Pišta,forma totality v podstate rozlíšená farbou (červená/hnedá)..komunizmus je tolerovaný,pretože humánnejšou (haha) formou potláčal všetko ľudské..koniec koncov,čo čakáme,po 40 rokoch?ľudia si zvykli,aj na šibenicu..

Teď jsem se v novinách dočet, že KSČM vydala k 90 výročí VŘSR stanovisko, kde se píše mimo jiné, že "Sovětský svaz byl dlouhodobě životaschopnou alternativou ke kapitalismu, garantoval světový mír a pomáhal utlačovaným národům." To mi přijde horší, než pár zpovykanců....

Zámotku, nemíchej jabka s hruškama - ty nenápadný, co tahaj za provázky, toho desátýho určitě mašírovat nebudou...

Vole
05. 11. 2007
Dát tip
dufam ze tie spiny uz konecne raz niekto dobre surovo rozmasti...

Jsou. Ale ty sotva napadne pořvávat na náměstí v Horní Dolní...

Zbora
05. 11. 2007
Dát tip
Publikum je v tomto případě opravdu druhořadé (i když netvrdím, že nemůže míru agrese zesílit, není to prvotní impuls) Navíc ne všichni z nich do toho autobusu nastupují stejnými dveřmi. Naopak těch dveří se otevírá spousta a i autobus, který veřejnost vnímá jednostraně je rozdělen na spoustu sekcí, které toho v receptu i efektu nemusí mít až tolik společného. My známe převážně hajlující vylepané děti, které si říkají Skinheads. Pak jsou ovšem i daleko nebezpečnější a nenápadnější odrůdy.

Jako co? Chlapce, nebo systém?

Zbora
05. 11. 2007
Dát tip
Pišto, Pišto, jestli Ty si to trochu nezidealizováváš :o).

domin.go
04. 11. 2007
Dát tip
většina z toho stejně vyroste.)

Vono to nebude tak horký...

domingo: No, a já si právě myslím, že když nebudou mít publikum, tak jim tím sebereš devadesát procent benefitu, kterej z toho maj, a zkrotnou raz dva. (Fuj, už mluvím po manažersku jako moje žena...:) )

domin.go
04. 11. 2007
Dát tip
jo a první krok sou státní maturity.)

(to bylo na Zámotka)

Vidíš, a jsme u jádra věci. S podobnými nešvary se má bojovat zlepšením školství. Neblbý člověk se k nim nedá, a nakonec nám vymřou :)

domin.go
04. 11. 2007
Dát tip
hele znám kluka se kterým sem chodil do školky takže ho znám cca od tří let - každej sme šli na jinou základku a on se dostal do party "jakože nácků" - věděli vo tom hovno, jenom byli drsný - a v sedmnácti se pomlátil někde na fotbale a dostal flastr a podmínku za výtržnictví a ublížení na zdraví - a zkrotl jako děcko názory mu nikdo neveme - má to nastudovaný, věří té ideologii, je rasista etc. - ale už má aspoň dost rozumu že se nechce mlátit pokaždé dkyž vidí číro a respektuje svobodu ostatních, i když přitom skřípe zubama když tomu ty lidi opravdu věřej, je blbost jim to z tý hlavy dostávat - ať tomu věřej, pokud o tom něco ví a maj za sebou pubertu - ale ať si chlastaj a hajlujou doma na cimře a ne venku mezi lidma kdyby to takhle bylo u každýho tak to bude fajn, si myslim

Zámotek: Ale jdi ty... Copak je tohle za nácky? 90% z nich by o nacismu nedovedlo pohovořit ani minutu, zdrclo se jim to do tří hesel, a jde jim hlavně o to někde se zdunět a připadat si jako chlapáci (zejména když vezmu v úvahu značný výskyt latentní homosexuality /se kterou si neumí poradit, neřku-li ji přijmout/ v jejich řadách, nijak moc se té frustraci a následné agresi nedivím. Jsou to moulové, když jich je víc, můžou být i nebezpeční (proto je má zmydlit policajt) ale "nacisti" v tom pravém smyslu? Ani omylem...

Proto je potřeba dávat jim to najevo, a ne za ně dělat jejich práci. Sakryš, daně platím právě proto, abych se nemusel někam trmácet pokaždý, když si nějakej trouba usmyslí, že je "ozajstný čech"....

domin.go
04. 11. 2007
Dát tip
městská policie jako instituce prostě nemá autoritu a je to vidět, z 80% jsou to magoři co si léčí komplexy uniformou, jsou schopní tě seřvat a pokutovat za to že přeběhneš park po trávě ale sami si nesmočej...je to věčnej problém a asi neřešitelnej,no

No jasně, to chápu. Pak ale vlastně díky nefunkční policii musí člověk dělat to, za co je platí, sám. Což samozřejmě, jako občan dejmetomu těch Svitav, pak musíš zohlednit u místních voleb. Proces je to, pravda, zdlouhavý, leč jediný smysluplný. Když se vždycky pár chlapů v hospodě seberete, a půjdete lebkouny umravnit sami, žádnej měšťák se tím unavovat nebude, žejo, co by lez někam, kde může dostat po hubě, když to za něj uděláte vy a nikdo mu nic nevytýká...

domin.go
04. 11. 2007
Dát tip
ale policie v tomhle bohužel dost často selhává neříkám u takhle velkejch avizovanejch akcí, ale tady ve svitavách a okolí je celkem normální že se náckové ožerou a někoho zmlátěj a měšťáci sou na ně krátký - stokilovýmu lebkounovi se nikdo nepostaví

To je samozřejmě zodpovědnost policie - jak chlapec na něco hmátne, hned má dostat obuchem po lebce.

domin.go
04. 11. 2007
Dát tip
otázka je, co všechno během té ignorace - než se proberou - stihnout zničit & kolik lidí zmrzačit

Prdlajs. "Sílu hnutí" si ověřujou právě počtem těch, kteří se s nimi chodí postrkovat. Tohle nemá smysl. Spíš na ně platí absolutní ignorace - když si jich nikdo nebude všímat, chlapci se proběhnou, chviličku si zahulákají, pak začnou mít neodbytný dojem, že na ně všichni prdí, nikdo se jich nebojí a že jsou pro srandu králikům - a rozprchnou se jak vrabci. Když z těch truhlíků budete dělat ďábly, tak vás dostali tam, kde vás chtěli mít.

domin.go
04. 11. 2007
Dát tip
BIJ A BIJ A BIJ FAŠOUNA DO HLAVY A BIJ A BIJ A BIJ FAŠOUNA DO HLAVY A BIJ A BIJ A BIJ FAŠOUNA DO HLAVY A BIJ A BIJ A BIJ HO TŘEBA DO KOULÍ, OI!!!! .)))) /malomocnost prázdnoty - punková klasika,)/

Narvah
04. 11. 2007
Dát tip
nechápu, že to těm hajzlům povolili

Print
03. 11. 2007
Dát tip
ano

fajo
03. 11. 2007
Dát tip
tak toto by mali v telke miesto reklamy, prípadne všetkých nezmyselných programov vysielať..najlepšie nonstop!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru