Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

04. 06. 2001
0
0
2435
Autor
oluna

Sen

Usínám

čekám na sen

přemýšlím

o čem asi bude

skřítci přijdou

s lucerničkou

a zahrají mi divadlo

nebo na trumpetu

zavedou mě k pařezu

ve svých roztomilých čepičkách


Eternal
06. 06. 2001
Dát tip
Milá kostko, prosím Tebe, netahej mne za nos :o)))

za uši můžu ??

Eternal
06. 06. 2001
Dát tip
Neeee, na uši neeeee! :o)))))

tak za co, Ete... za co ??

Eternal
06. 06. 2001
Dát tip
No snad má svou hlavu, nemusím Ti radit :o))

jo, taky si myslím, že ON má svou hlavu :-))

Eternal
05. 06. 2001
Dát tip
Já se nedám koupit :o)))

tě nikdo nekupuje :-)) stejně by ti to Adélka nedovolila :-)

Eternal
05. 06. 2001
Dát tip
Manželství není založeno na vlastnictví druhého, a navíc OD TEBE bych se koupit už vůbec nenechal a nedal :o)

jo Ete... tady ti nikdy miliony nepodsouvá :-))

Eternal
05. 06. 2001
Dát tip
Bože, holka, ty myslíš furt jen na peníze. ale nejen penězmi si můžeš někoho koupit. :o) Mě tedy ne :o) ani penezma :o)

.... tak Etíčku, co bys rád ?? makový nebo povidlový ??

Eternal
05. 06. 2001
Dát tip
hahaha.. to je na tom to nejlepší.. rád bych tvarohový :o)))))))

pro tebe všechno... Ete..... :-)

a) bude to veselý sen... a uvidíš i Sněhurku..............b) budou to lidožraví trpaslíčci /nehledě na jejich roztomilé čepičky/ a sežerou tě........ zkus se probudit... a uvidíš jaká varianta... bude schůdnější pro přemýšlení..před samotný usnutím... :-)))

Eternal
04. 06. 2001
Dát tip
Třeba to budou trpaslíčci se studenýma nožičkama bez bačkůrek a budou capat a capat, a studit po celém Těle.. nenechají človíčka vyspat.. a až se ze sna probudíš, otevřou Ti před očima bránu k pokladu.. ty malí nezbedové trpasličí :o))) (bohužel, blbůstkám tip nedávám)

Ete ! ty nezbedo jeden !!! :-))) proč nedáváš nikdy tip blbůstkám, tos mi neřek! . . . . . . . . tvý sny bych chtěla jednou natočit, čověče, by to byl kasovní trhák, jak to tak sleduju......... :-ú))))

Eternal
04. 06. 2001
Dát tip
Konstantinidisová, nedalas mi šanci Ti to říct :o) Myslíš natočit jako cukrovou vatu na špejli? :o)) Fajn, to by šlo :o)

Ete, ale přeci... nedělej, jsi chodící skromnost sama, ty bys mi to přeci sám neřek, že jo ??..... s tou hollywoodskou star jsem to myslela smrtelně vážně :-))

sakra avi

Eternal
04. 06. 2001
Dát tip
Ty a něco smrtelně vážně? krom své smrti asi nic :o)) Ale autorské práva Ti klidně přenechám na mé sny :o) Mnoho zdaru.

wauuuuuu - UŽ BĚŽÍM VOLAT SPIELBERGOVI !!

Eternal
04. 06. 2001
Dát tip
Tak to ne.. Spielberg by z toho udělal fakt dobrej film.. to nejde.. to neberu.

proč ne ??

Eternal
04. 06. 2001
Dát tip
Protože se vyhýbám úspěchu.. toho mám poměrně dostatek :o) asi tak... prostě NE (jsem chlap, dovedu říkat NE)

Vyhýbáš úspěchu ?? I ty jeden!!! Babička ti to zakázala ?? A NE umim řikat taky a to jsem ženská !!!!! NE, Ete... tak ne.... se tě doprošovat nebudu... si vezmu námět... a koupim... si vopravdovou star........ Eternal Star.... by byl dobrej komerční hlod :-))

sakra zase avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru