Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěžní dílo 072

06. 11. 2007
20
23
1524

Soutěžní haiku číslo 072

 

Z ibišku opadávají květy
- nikdo se s nimi
neloučí


23 názorů

Markéta
14. 12. 2007
Dát tip
velmi opotřebovaný motiv, i když v pravdě zůstává nedotčený. haiku mi zde nepřišlo

StvN
08. 12. 2007
Dát tip
Ono taky kdo by se loučil s nějakými květy.

Ano i ne... Trošku je cítit patosem a forma se také příliš nevyvedla. Obrázek načrtne pěkně, ale to loučení... Nevím nevím.

a2a2a
07. 12. 2007
Dát tip
postrádá to téměř všechny znaky haiku

guy
26. 11. 2007
Dát tip
ti to zaokrouhlím na dvacítku, když si o to říkáš, ale ta jednasedmdesátka je hezčí :-)

loučení s květy je na haiku až moc poetické

Jednokdo
21. 11. 2007
Dát tip
je to pro mne nepochopitelně nakrájený ale jinak ano ano ano

čaro
19. 11. 2007
Dát tip
Smutek. To "nikdo" má obsah. Jedno z naprosto špičkových haiku v této soutěži :-)

To je hezký postřeh. S opadávajícími květy se opravdu nikdo neloučí. To je ale smutné. Tip.

Saniel
13. 11. 2007
Dát tip
Ņo ano, tohle JE nadprůměrné. Dobrá tedy. Dal jsem to jediné čím tu disponuji - krom názoru - asi i za méně.

takhle filosoficky by to asi pojal Jenda z jeslí

Dero
10. 11. 2007
Dát tip
Tiché, ale kontrast je dost neurčitý. Nepřesvědčil mě.

katugiro
08. 11. 2007
Dát tip
Aha, aha. Zrovna jsem ale všechny tipy vypotřeboval, bohužel. Tak abych byl aspoň k nějakému užitku, naučím tě, že se nikdy nepíše "aby jsi", ano? ;-)

Paulart
08. 11. 2007
Dát tip
Výborné - kdo si totiž všimne, že nikdo se neloučí? Všichni si všímají loučících se, ale málokdo toho, na koho marně čeká odcházející. Určitě tip.

katugiro
08. 11. 2007
Dát tip
Ša-gej, víš, že mi nemusíš od každé své kritiky posílat avízo? :-)

Bašó
08. 11. 2007
Dát tip
Smutné, ale tipuji*

katugiro
07. 11. 2007
Dát tip
Nikdo se s nimi neloučí... to mi přijde, jako bys psal že na ně neštěká pes.

jorel
07. 11. 2007
Dát tip
ok, ať jsem šašek. spokojený pane dokonalý? neaspiruji na post mísrního kritika. píšu své názory jakožto čtenář. takže shrnuji na závěr svůj dojem z uvedeného díla: tato básnička se haiku jenom podobá a to nejvíce motivem.

hovnivál
07. 11. 2007
Dát tip
prosimtě jorele udělej si něco s tou češtinou, jestliže chceš totiž působit jako místní kritik, znalost češtiny je naprosto nutným předpokladem, řekl bych. Takhle spíš působíš jako místní šašek

jorel
06. 11. 2007
Dát tip
buď autor neví, co je haiku nebo je líný a chce oběvovat Ameriku. Ale k tomu si pořídil příliš málo námořníků a jeho rybářská bárka postrádá kormidlo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru