Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zoofílie

08. 11. 2007
1
13
2294
Autor
jolbah

Pocta jedné Janě nebo seznamovací inzerát? (ssavky, nehrňte se)

 


V zoologické zahradě

adoptuji ssavce

náhlý odchod manželky

překonám tak hladce


Jako správný zoofil

vhodný druh si hledám

Kožíšek či holý trup?

(na módu moc nedám)


Není, kdo by zastával

těžké práce doma.

V zoologické zahradě

adoptuji slona.




 

---------------------------------------------------------
Zmizela hned poránu
v činostech se ztrácím.
Žehlit, vařit, vytírat
— večer prý se vrátí!

13 názorů

Marcela.K.
09. 03. 2009
Dát tip
opravdu vtipné ...že by první koment?

jolbah
30. 03. 2008
Dát tip
Pro Korála: Skoro všechny (co mají silné kotníky a chobot :-) ) Děkuji za zastavení.

Korála
26. 03. 2008
Dát tip
:cB Kolik ženskejch se na tendle inzerát ozvalo..?

jolbah
14. 11. 2007
Dát tip
Raději cygnus cygnus (labuť zpěvná). Ačkoli jsou obě bílými ptáky, ta mnou jmenovaná má lepší pověst :-)

Marcela.K.
10. 11. 2007
Dát tip
... ty prostě jen hledáš husu, která by u vás uklízela, než se manželka večer vrátí, jo? :-))

jolbah
10. 11. 2007
Dát tip
Děkuju za vcelku nečekanou vlnu názorů. Tu posledníisloku jsem opticky oddělil. Nerad něco zahazuju :-)

Lakrov
09. 11. 2007
Dát tip
Pro reka: Ten poslední odstavec (malým písmem) mi připadá spíš jako doplnění prologu - pro 'zesílení lehkovážnosti'. Pro Smrťák: Být po Tvém, stala by se z 'pocty ženě', deklarované v prologu, pěkná prasárna :-) , o niž by se možná začali zajímat i ochránci zvířat. Už to vidím: Kubišová a Bardotová se svými zaručně syntetickými kožíšky by vyrazily na protestní kampaň, při které by Kateřina Žok zase namlátila policajtovi... a hned by byl Písmák slavný. Takhle se dělá kultúra! :-)

reka
08. 11. 2007
Dát tip
vtipne. jen ta poslední sloka mi příde navíc, ta, co je napsaná jinými písmeny.

Lakrov
08. 11. 2007
Dát tip
V prozaickém záchvatu se mi málem povedlo přehlédnout jednoho ze svých oblíbených - slona. Omlouvám se za vízo (básničkám rozumím jen když se rýmují a je v nich sranda).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru