Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po návratu z cirkusu

08. 11. 2007
10
18
1743
Jsem na dně sil v pokladně chtějí sto osmdesát za vstupenku tak prý jsou skrblí rodičové? miláčku dnes smíš zůstat venku! nevšímej si má lásko klišé a rčení mých zvykneš si snadno žít s mužem co mě bude týrat chudobou pro mě není radno! zklidni se lásko aspoň bylo v šapitó teplo za ty prachy máš kliku i když radost nemám že přede mnou se třeseš strachy proč bych se třásl lásko moje jak vymotáš se z podezření? ohřál ses za stoosmedát a už ti to moc drahé není?! když nad tím dumám bezpochyby mě zahřál výkon artistický tvá řeč se mi má lásko líbí půjde to takhle snadno vždycky? přiznám se tál jsem při mlsání cukrové vaty - dvakrát dvacet člověk se občas neubrání - do dětsví zpátky chce se vracet senilníš? bože! jenom to ne! jak zastavím ten posun zpátky? vím v penězích že sotva tonem však dětský byl by na mě krátký! vzpomínáš oheň z loučí zvedl mi nadobro už náladu stoosmedát - bakšiš říkáš? chci za osmnáct set parádu!!!

18 názorů

KayTee
16. 05. 2008
Dát tip
nemám ráda cirkus.. ani se zvířaty, ani ve vztahu.. ale dílko líbí*

tanec
10. 11. 2007
Dát tip
Až taková zima mi není, abych musela do cirkusu.I když nemůžu napsat, že se mi dialog nelíbil.

Janina6
09. 11. 2007
Dát tip
Hééézkýýý... pořád překvapuješ!!*

Petrusha
09. 11. 2007
Dát tip
no jo, dnes už je aj paráda za prašule a bez parády? je len zrady kopec ...

Háber
09. 11. 2007
Dát tip
*:))) peniaze sú zlo, to je jasné, niekedy aj tie menšie *

Hesiona
09. 11. 2007
Dát tip
Chviličku jsem tápala, než jsem pochopila, že je to dialog :o)))

...však dětský byl by na tě krátký...? myslela jsi lístek, že?

to my máme cirkus doma :o) Míša drezúruje psa jako by to byl kůň a kočky učí chodit v kozačkách :o)

palino8
08. 11. 2007
Dát tip
Maasek: to si dúfam nemyslel vážne práve naopak jedine Cirkus Svet od SĽUK-u, tam zvieratká netýrajú... ale obávam sa, že tam sa platí ešte viac

a vampýr - už vím :)))))

Ano!!!! Jak víš? Byli teď 14 dní pod barákem, no nejdi, když je máš pod nosem! Ale byli fakt super!!!!!

EL: no počkej, holka, ten cirkus byl tak super, že mi přišel hóóóódně laciný - ale při se o tom s chlapem!!!!!!

Maasek
08. 11. 2007
Dát tip
ke krásné básni kvituju že se tam ještě nezamotala ochrana zvířat nebo něco, zcela by to zkazilo :-D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru