Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěžní dílo 093

09. 11. 2007
5
15
1024

Soutěžní haiku číslo 093

 

Příroda tichá,
na podzim usínaje
lehounce dýchá.


15 názorů

StvN
08. 12. 2007
Dát tip
Tohle nemůžu.

:) Ono je to nakonec takhle dobře - to, že si autor po sobě textík před odesláním ani nepřečte, také o něčem vypovídá...

Josef Musil
07. 12. 2007
Dát tip
PišHuf.: Aha, tak to jo. Kdyby to byl býval autor natěšený na první cenu v české haikuiádě poslal Musilovic Pepíkovi k přechodníkových korekturám, byl by ho tam býval měl dobře. Tedy ten přechodník. Tedy možná. -- No, tak to snad opravíme po soutěži. Teď zazívavše jdeme spát.

Proč, doháje, nejraději používají přechodníky ti, co o nich nemají ani páru??? A pro Musilovic Pepíka - soutěžní díla, jak už jsou jednou odeslána, se měnit nesmí.

Josef Musil
03. 12. 2007
Dát tip
Myslíš, že si do konce roku ten přechodník opravíš? Nebo je to "umělecký záměr"?

plochý kýč bez obsahu...

Josef Musil
18. 11. 2007
Dát tip
Příroda - usínajíc

Paulart
10. 11. 2007
Dát tip
Jo jo, to by bylo na diskuzi: Přechodníky v haiku. Vlastně se snaží vyjádřit fakt, že se dvě činnosti stýkají v přítomnosti. Proti tomu nic. Ale co mi vadí: "příroda usíná". To je klišé, navíc personifikace až příliš okatá pro haiku.

jorel
10. 11. 2007
Dát tip
můj pohled na věc? ten přechodník z toho dělá kýč.

Dero
09. 11. 2007
Dát tip
Zcela upřímně a beze špetky arogance: No a? Haiku má obsahovat nějaký překvapivý prvek, nejčastěji pak kontrast v zacílení pohledu na různá místa scény okamžiku. To se u tohoto dílka neobjevuje.

katugiro
09. 11. 2007
Dát tip
Ani kdyby to bylo gramaticky správně...

:))))

neroušek
09. 11. 2007
Dát tip
Já též.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru