Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěžní dílo 096

09. 11. 2007
2
12
754

Soutěžní haiku číslo 096

 

Páteční večer
Všichni koukaj na bednu
Prázdná hospoda


12 názorů

StvN
08. 12. 2007
Dát tip
Došlo pivo?

Humpolácké. Ale alespoň pokus o "jinakost".

"společensko-satirický" postřeh, průměrného obsahu, souhlas s Paulart a Ša-gej

jorel
12. 11. 2007
Dát tip
dobrá Paulo Artová, myslel jsem spíš iniciační myšlenku ;o)

Paulart
10. 11. 2007
Dát tip
Také tam cítím ty dva předěly, to je dost na malé haiku. A nemohu souhlasit s jorelem - ten obsah není dobrý, chybí tomu síla objevu. Zde jsou "objeveny" jen souvislosti: Proč je v hospodě prázdno? Inu, že všichni koukaj na bednu :-) Ono prázdno, nic, ve které haiku často vyplyne, by mělo být vykoupeno tajemstvím přesahu.

jorel
10. 11. 2007
Dát tip
dobrý obsahem, škoda té ironie, která k haiku nejde a navíc se odráží ve zvolených výrazech. jinak jemně lepší nadprůměr.

Dero
09. 11. 2007
Dát tip
To je jak pozvánka na Rady ptáka loskutáka, máš pravdu. Ale koukaj na bednu je podobného ranku, to mi zase evokuje podvečerní Kolotoč. Mně se ten druhý verš nelíbí celý - tady jsem se, pravda, trochu unáhlil. Popřemýšlím.

katugiro
09. 11. 2007
Dát tip
Dero, všichni sledují bednu, to by se nedalo číst...

katugiro
09. 11. 2007
Dát tip
Prostorově poněkud roztříštěné, ale osvěžující :-) *

Dero
09. 11. 2007
Dát tip
Dva potenciální předěly, jedno haiku. Druhý verš je příliš bezobsažný, než by to jako experiment mohlo fungovat. Pokud za předěl vezmu místo mezi 2. a 3. veršem (a z prvního udělám např. "v pátek večer"), pak bych doporučil použít místo "koukaj' na" použít spíše neutrálnější "sledují", aby se vyvážila slangová bedna. A ani tak mi ten obraz nepřijde příliš zajímavý.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru