Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěžní dílo 102

10. 11. 2007
6
15
920

Soutěžní haiku číslo 102

 Lákání

 


 

vykouklo slunce

paprskem zaleskl se..

vykouklý můj kak


15 názorů

Obsedantní.

StvN
08. 12. 2007
Dát tip
kákání, he:)

toto dílo alespoň nezastírá svůj účel...

katugiro
11. 11. 2007
Dát tip
A pak že "tam slunce nesvítí"...

T_O_M_
11. 11. 2007
Dát tip
ou jéé to je docela nechutný výtvor...

kakání
11. 11. 2007
Dát tip
V každém příadě však děkuji organizátorům za hezkou soutěž.

kakání
11. 11. 2007
Dát tip
Paluart: nu a? Postihnout formou haiku moment přírodního jevu jde bezesporu jen u takových jevů, které v přírodě možné jsou. Haiku se ti prostě nelíbí, nevadí, v soutěži je spousta jiných:-) A vůbec. Už se zde nehodlám lobbisticky angažovat, na výraznější úspěch jsem to vložil zřejmě beztak pozdě:-)

Paulart
11. 11. 2007
Dát tip
Aha, tak to je produkt onoho čistě lidského konání. No dobrá, paprsek slunce se zaleskne skutečně o cokoliv, o dětské oko i vyražený zub ležící na dlažbě po nějaké demonstraci atd...

kakání
10. 11. 2007
Dát tip
Dero: vím že je to haiku dobré a myslím že jedno z mála splňuje "literu i ducha" haiku. Proto jsem je přihlásil i když už bylo na písmáku publikováno. Nestyděl bych se je rozhodně nosit na tričku. Paulart: myslím, že to je snad zřejmé, jinak v mé tvorbě je jasný klíč. doporučuji použít tvou písmáckou sečtělost;-)

Paulart
10. 11. 2007
Dát tip
Co je to "kak"?

Dero
10. 11. 2007
Dát tip
Skvěle. Autora myslím všichni dobře známe. ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru