Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěžní dílo 120

13. 11. 2007
15
15
969

Soutěžní haiku číslo 120

 

Bublina stoupá -
hledám malou rybičku
na dně Mattonky.


15 názorů

Zajímavé, ale pravda je, že ta blízkost kýči je těsná, přetěsná...

jorel
10. 12. 2007
Dát tip
StvN: Ke kýči to má možná blízko, ale haiku to je zajímavá a námětem výborná. Ano, zpracovat šla líp. V porovnání s dalšími dílky zde patří jednoznačně ke dvaceti nejlpeším.

StvN
08. 12. 2007
Dát tip
Jorel ty snad blouzníš:) Takovej kýč. Už schází jenom, aby ta rybička byla zlatá.

Mattonka je příliš sycená na jednu bublinu, jinak zajímavý, sice trochu pohádkový motiv

Houslistka
22. 11. 2007
Dát tip
*

Houmeles
22. 11. 2007
Dát tip
Osobně mám radši láhev vodky, ale tam zase nestoupaj takovýhle kysličníkový bublinky :-) A rybička? Ta by tam plavala pěkně naložená v lihu.

Dášeňka
22. 11. 2007
Dát tip
Tohle jsem ponejprv přehlédla. *

čaro
22. 11. 2007
Dát tip
Na tohle haiku jsem dostala avi. Jsem za ně ráda, tohle si tip určitě zaslouží.

Darmo-šlap
22. 11. 2007
Dát tip
Rybička zmizela - bublinka zmizí za chvilku...

Paulart
14. 11. 2007
Dát tip
Zajímavé - ta malá rybička... Ale když ji tam hledá, žádný dišputát.

:-))))

T_O_M_
13. 11. 2007
Dát tip
tohle je fakt dobrý a s nápadem *

jorel
13. 11. 2007
Dát tip
+ moc dobré! ač nepříliš zvukomalebné, o to víc haiku. v záplavě ostatních pokusů jednoznačně první liga. tip - jediná drobnější výhrada je k označení vody. nebýt tak jmenovité (tj. jmenující konkrétní značku), ale obecně charakteristické (tj. jmenující druh vody nebo charakterizující vodu vhodným přívlastkem), byla by tato haiku zcela příkladná.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru