Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěžní dílo 126

14. 11. 2007
2
12
763

Soutěžní haiku číslo 126

 

v zimním lese
když pila strom povalí
chvíli chumelí


12 názorů

(v zimě, když plácnete do vody, zlomíte si pařát, pozor!)

V letním pařáku když plácneme do vody dělá to vlnky. Světe div se:)

StvN
08. 12. 2007
Dát tip
e-e

moc popisné, námět dobrý, špatná forma

jorel
18. 11. 2007
Dát tip
katugiro: omylem jsem tě také označil ;o(

katugiro
18. 11. 2007
Dát tip
jorele, avi mi posíláš abych věděl, jak jsi na tom s nářečími, nebo abych se pobavil tou "opravou"? :)

jorel
18. 11. 2007
Dát tip
oprava: 1/ vživotě

jorel
18. 11. 2007
Dát tip
vžitě jsem neviděl žádnou pilu povalovat strom. buď neznám místní nářečí nebo nevim. jak se mi líbí motiv i evidentní práce skrytá za těmito 17 slabikami, tak tip za povalování zasněžených stromů dát nemohu.

Paulart
15. 11. 2007
Dát tip
Stačí detail, kterého si všimnu v ten konkrétní okamžik: Kolik stromů takhle padá, ale právě u tohoto padajícího stromu jsem si nečeho všimla, něco jsem objevila, co mi jindy uteklo. Není to tam navíc, jen to bylo ukryté a najednou, pouze nyní, se to ohhalilo. Nedokážu teď napsat variantu tohoto haiku, abych mohla uvést příklad. Ale třeba na něco přijdu.

katugiro
14. 11. 2007
Dát tip
Paulart, proč by to mělo být jedinečné?

Paulart
14. 11. 2007
Dát tip
Tak to bývá. Když si tohle u haiku řeknu, chybí mi tam něco navíc, co činí tento pád stromu a toto chumelení z jeho větví jedinečným.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru