Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutná

18. 10. 1999
2
0
1078
Autor
olif

Tolik jsem už pochopila, bože, jak jsem "dospělá". Ráda bych čas navrátila, vím, že se to nedělá. Prožili jsme mládí spolu, však teď už jsme dospělí. Vzájemnost nás táhla dolů, co víc nás ještě rozdělí? Každé smítko, co je kolem, každá nepatrná věta. To jen umocňuje ten můj dojem, po tobě je lásko veta
Saxanka
04. 06. 2000
Dát tip
Vracím se .... Proč?

Saxanka
14. 05. 2000
Dát tip
.......

Tynic
05. 03. 2000
Dát tip
Námět je krásný a myslím, že jsme něco podbného zažili každý. Zapracuj malinko nad rytmikou a počtem slabik ve verších a bude to úplně dokonalé. Talent určitě máš, tak ho koukej pořádně využít. Dneska už se musíš usmívat nad tím prohlášením, že po lásce je veta, ne ? Jeden můj kamarád napsal, že nechce nikdy dospět, že je to zkrátka krok nesprávným směrem. Buďmě tedy dětmi co nejdéle to půjde a starosti pusťme z hlavy...
Taky mě moc zaujalo spojení dospívání a lásky...totiž když jsem byl malý, tak jsem buď celým srdcem miloval nebo nenáviděl...nic mezi tím. však čím jsem starší, rozlišuji stále víc a víc odstínů šedi. Již nedokážu úplně milovat, protože nad vším moc přemýšlím ( myslelas tohle ? ) Jestli je tohle dospělost pak : děkuji nechci !

Moc pěkné !

Sly
13. 01. 2000
Dát tip
Ach ta dospělost, sladká i trpká, ale báseň je hezká.

Hele ono se to snad i rýmuje, díky Ti Olifko
TIP

olif
25. 10. 1999
Dát tip
datin:
neboj, není o tobě

Datin
25. 10. 1999
Dát tip
No prave...

olif
25. 10. 1999
Dát tip
to tě mrzí?

Datin
25. 10. 1999
Dát tip
Vidím v dálce světlo a začínám se k němu pomalu přibližovat... A pohled na to světlo dokáže zkreslit kdejaký strom, větvička, či pták letící nad obzorem...

Datin
21. 10. 1999
Dát tip
moc pěkná básnička... opravdu... A smutná je pro mě o to více...

slavek
20. 10. 1999
Dát tip
je opravdu smutná.. Jako život.

Anonym
18. 10. 1999
Dát tip
:-)

Somalec
18. 10. 1999
Dát tip
:-) to nad tím to jsem taky já, leč jsem se vadně přihlásil. Fakt se mi to líbí......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru