Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Apokryf

23. 11. 2007
1
5
771
Autor
Saniel

Na hranatém kopci
šibenice

popravčí četa
--- - .. ' --- - -|- -- --¨- - --.- -| --" -- -' -- ¨- -- -. . - -- -- -- - - . . -------¨...¨.,,--- -- -- - - . .                                       
zeď kostela
Na věžičce  -  hranice


Davy věřících s oprátkami na krku
slaví Vzkříšeného


Stařec rozrušením vykřikl
narazil si na hlavu ostnatý drát
a lidé hází po Něm
handgranáty

....LIDOVÝ SOUD tímto odsuzuje výše zmíněného k trestu odnětí svobody v délce dvaceti pěti let bez možnosti...

injekce

do hromadného hrobu


------------------------------------

5 názorů

Saniel
05. 04. 2008
Dát tip
PT: Nežádám odpuštění za své dílo. Ani v nejmenším, to ani nemohu. Přesně tak, z kritiky se dá poučit, pokud něco vyjádří, dá se stavět. Vzdávání si rozhodnu sám. Mimochodem, trochu jsem to proškrtal. Jak ot působí teď?

S - Nemusis se omlouvat. Vzdyt jde o to se z kritiky poucit a tim se zlepsovat. Rozhodne se nevzdavej, casem to bude lepsi:)

Saniel
05. 04. 2008
Dát tip
PT: nikdy jsem nepsal volným veršem, tak mi odpusťte, že jsem to sem poblikoval. Nechtěl jsem vás okrást o čas. Snahou je dozvědět se něco o sobě a naučit se dělat věci lépe. Uznávám, tohle je slabé, ale napsal jsem to do specifikace.

ježiš, to je blbost. pokus o naléhavost vůbec nevyšel

kapitan
23. 11. 2007
Dát tip
Proč kříž? těžká odpověd..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru