Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DEFRAGMENTACE MYŠLENEK

18. 10. 1999
1
0
1268
Autor
Datin
DEFRAGMENTACE MYŠLENEK

Údery hodin posunují okamžik kdy z nevědomí stane se vědomí
Kdy na svém těle najdu tlačítko reset a vymažu si svědomí
Stavím si ohradu pro své krásné pocity pochytané za řadu dní
Těším se až si v kavárně "Svět" objednám rozpustného turka a oni mi ho nalijí...
Čolito
14. 08. 2002
Dát tip
*

Tynic
25. 10. 1999
Dát tip
Ty SYMBOLYKU ! :o)
Kvůli Tebe jsem to musel číst 3x než jsem zhruba pochopil. Buď rád, že takovou ohrádku s temi krásnými pocity vůbec máš. Vejdeš do ohrádky a je klid. Reset nehledej.
Hodnotím velmi kladně !!!

slavek
20. 10. 1999
Dát tip
velmi zajímavé..
B.Ezi.. :-)

Naja
20. 10. 1999
Dát tip
Tak ted hledam na svem tele tlacitko reset. Marne :-(

B.Ezejmenij
19. 10. 1999
Dát tip
Mám obavy, že taková kavárna není... je to uspěchanej bufet, kde ti hodí flákotu blafu a vyrazí tě ze dveří...
ať žijem.

kačka
18. 10. 1999
Dát tip
Datine, ty jsi čím dál víc zajímavější, toho turka 2x..., smetana navrch, ahoj.

Bibša
18. 10. 1999
Dát tip
Tak takhle se mi extrémně líbí, rozpustný turek, kavárna svět, pocity pochytané za řadu dní, ohrada pro pocity, z nevědomí stane vědomí, vymažu svědomí ... no asi se mi opravdu líbí úplně celá.

Jen asi fakt potřebuju ten slovník cizích slov. Co je to defragmentace?

Datin
18. 10. 1999
Dát tip
Defragmentace se pouziva v pocitacich a znamena to neco na zpusob setrideni...

Nalim
18. 10. 1999
Dát tip
Jenom Datine dávej pozor, aby se při té defragmentaci neobevila hláška:"Program způsobil porušení ochrany na adrese...", mohlo by tak dojít k jisté ztrátě dat (iluzí, štěstí ....).

Kombajn
18. 10. 1999
Dát tip
Eeek. Zajimave, nikdy jsem neco podobneho necetl. Kratke a prece je v tom moc zajimaveho...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru