Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

piatok poobede

16. 11. 2007
0
0
422
Autor
alena154
V kancelárii bolo ticho a iba svetlo naznačovalo zmienku o tom že tam niekto ešte pracuje.
Any síce nepracovala, ale jej myseľ bola zaťažená dostatočne nato, aby tupo hľadela do monitora a snažila sa rozmýšľať.
Rozmýšľať o účtovníctve, čo a kde a pod akým kodom napísať.
Buchli vonkajšie dvere a vzápätí sa rozleteli aj dvere jej kancelárie. Zdvihla unavené oči a pozerala na chudého skoro až škaredého chlapíka v hrubej bunde s úsmevom na tvári.
-Ahoj Robin - pozdravila
Neodpovedal podľa bontónu, rovno prišiel k nej, prekročil tú intímnu hranicu dvoch ľudí v jednej miestnosti a pobozkal ju. Priamo na pery a Any pocítila už známy pocit bezmocnosti v jeho prítomnosti ako zakaždým keď prišiel.
- Chýbala si mi - tú vetu skoro vydýchol
- Vážne?
- Bál som sa, že tu už nebudeš.
- Som tu Robin, ale nečakala som ťa, čo sa stalo?
Túto otázku sa pýtala na uľahčenie situácie stále a odpoveď bola rovnaká typu: Nič iba som ťa potreboval objať.
Nevedela prečo sa to stále pýta, ale zvykla si na neho ako na niečo čo je tak kruto prirodzené a zakaždým si vychutnávala jeho prítomnosť.
Robin bol ženatý už roky predtým ako spoznal Any a ich vzťah sa vyvíjal ako v knihách. Našli si spoločné záujmy, boli si podobní v názoroch na život, potrebovali jeden druhého a ľudská chémia spôsobila aj prehlbenie vzťahu. Milovali sa zakaždým, keď mali trocha priestoru a nemysleli na nič iba na tú chvíľu.
- Any, vieš o tom, že si najkrajšia žena na svete a nielen na pohľad?
- Chceš povedať klasické klišé, že aj vo vnútri?
- No tam si niečo neskutočné.
- No to ti verím, a už sa určite nevieš dočkať kedy sa tam dostaneš.
- Any - pozrel na ňu až zraňujúcim pohľadom - to nie je iba o sexe.
- A o čom? ....

Veľmi dobre vedela, čo bude nasledovať. Rozhovor o vzájomných citoch bez budúcnosti, o tom aká je úžasná a že je najlepšie si vychutnávať to čo nám život ponúka. Keď ti je s niekým dobre, tak je to dar a je zaujímavé ho rozbaľovať.
Celé 2 roky sa tajne stretávali, kombinovali svoje záujmy a záujmy ostatných aby mali aspon polhodinku pre seba a


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru