Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Perverze z bistra

Výběr: sidonia, Print
18. 11. 2007
5
24
2565

Perverze z bistra
Obsazení: Párek, Rohlík, Vypravěč(pouze hlas)


Úvod
Tma.
Vypravěč: Perverze z bistra. Obsazení: Párek(věčně je v něčem namočený), Rohlík(má toho plný zuby), Vypravěč(pouze hlas).
Světlo.

Scéna 1
(Na scéně je Párek,objímá ho kolem pasu a do boku ho kouše Rohlík. Celou ruku má od kečupu.)
Vypravěč: Scéna první. Na scéně je Párek,objímá ho kolem pasu a do boku ho kouše Rohlík. Celou ruku má od kečupu.
Párek: Do čeho sem se to zase namočil?
Rohlík: Do kečupu.
Párek: Ajo.
Tma.

Světlo.
Scéna 2
(Na scéně je Párek,objímá ho kolem pasu a do boku ho kouše Rohlík. Celou ruku má od hořčice.)
Vypravěč: Scéna druhá. Na scéně je Párek,objímá ho kolem pasu a do boku ho kouše Rohlík. Celou ruku má od hořčice.
Párek: Do čeho sem se to zase namočil?
Rohlík: Do hořčice.
Párek: Ajo.
Tma.

Světlo.
Scéna 3
(Na scéně je Párek,objímá ho kolem pasu a do boku ho kouše Rohlík. Jednu ruku má od hořčice, druhou od kečupu.)
Vypravěč: Scéna třetí. Na scéně je Párek,objímá ho kolem pasu a do boku ho kouše Rohlík. Jednu ruku má od hořčice, druhou od kečupu.
Párek: Do čeho sem se to zase namočil?
Rohlík: Do hořčice a do kečupu.
Párek: Ajo.
Tma.

Světlo.
Scéna 4
(Na scéně je Párek,objímá ho kolem pasu a do boku ho kouše Rohlík.)
Vypravěč: Scéna čtvrtá. Na scéně je Párek,objímá ho kolem pasu a do boku ho kouše Rohlík.
Rohlík: Mám toho plný zuby.
Párek: Ajo.
Tma.

 


24 názorů

Rákos
22. 11. 2007
Dát tip
Paráda *

Copa se děje? Kde hoří?:p

sidonia
19. 11. 2007
Dát tip
po perverzi v bistru????? to si pis:)

nevím, třeba ti je smutno:D

Print
19. 11. 2007
Dát tip
fajn***

sidonia
18. 11. 2007
Dát tip
co bych z toho mela:)

Děkuju všem, co mě nesetřeli, nebo se jim to aspoň nepovedlo, popřípadě sem si myslel, že se jim to líbí, ale spletl sem se. Grtek: zkusím si na psaní najít chvilku aspoň jednou týdně, to je slibný předsevzetí, že jo:) sidonia: ty mrško, ty mě zase lichotíš:p

sidonia
18. 11. 2007
Dát tip
po dlouhy dobe sem se tady opravdu dobre pobavila:) dikes:)

sidonia
18. 11. 2007
Dát tip
uzasnyyyyyyyyy!!!!!!!:)))))))

Arha
18. 11. 2007
Dát tip
uff ale to bylo drama:))

nevim no:))))))

Grtek
18. 11. 2007
Dát tip
Já bych to nepitval... Ono by se tam (jako ostatně všude) dalo najít takovejch podtextů až nezdravo. Stačí, že Meloun vždy pobaví, ač často dost neklasicky... Jen by měl bavit častěji...

Barman
18. 11. 2007
Dát tip
startky

Barman
18. 11. 2007
Dát tip
To moje stratky to taky nemaj lehký:)

wazzup: no on toho má plný zuby snad i ten párek...žejo...podle mě to není žádnej med(kečup, hořčice...)...bejt za 10Kč na každým rohu k mání s volitelnou přílohou:))

Ježiši:). Tak samozřejmě že v tom je nějakej surealistickej podtext:D. Samozřejmě že bych jako mohl mít ambice vysvětlovat, jaký to je, být párek, rohlík, nebo snad dokonce párek v rohlíku. Jaká to je marnost. A jak bych se na to mohl vykašlat. Když to někoho neoslovuje, tak se nedá nic dělat, já vlastně tady ty rádoby intelektuální komentáře schvaluju. Aspoň že to vyvolá tu negativní emoci, když už ne katarzi:). reinka: to je krásný:), taky mě to oslovilo:D ...

vovo
18. 11. 2007
Dát tip
je to plné očekávání...a to je tak všechno....

reinka
18. 11. 2007
Dát tip
ano!!! Párek touží být rohlíkem...a rohlík párkem :o)))))) A pak se jejich sen splní, ocitnou se v vzájemném objetí v intimním osvětlení ( není to dokonce tma? )...krásné ale poněkud kyselé.... :o)))))

wazzup
18. 11. 2007
Dát tip
no hned na začátku jak máš obsazení Párek(věčně je v něčem namočený), Rohlík(má toho plný zuby)... tak jsem nad tím přemejšlela, jestli jako lidi když jí rohlík, že ten rohlík toho má plný zuby nebo tak.. ale asi fakt nemám buňky na takový věci, nevadí, někdo jiný to ocení:)

Barman
18. 11. 2007
Dát tip
téma fajn, jen zpracování mě moc nevzalo

V klidu, není každej zapálenej pro absurdní humor. Co někomu přijde vtipný, někomu jinýmu zase přijde trapný. A ten rohlík má plný zuby párku, kterej celou dobu kouše. Asi 4x se tam ta informace opakuje i od Vypravěče, takže mi přijde snadný si jí všimnout. Ale možná je to jen moje naivní bujná schizofrenní představa.

wazzup
18. 11. 2007
Dát tip
to je ale nehorázná blbost, promiň:) chápu že párek je do něčeho namočený ale že toho má rohlík plný zuby? nevím, nelíbilo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru