Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pejsková

19. 11. 2007
5
28
3191
Autor
j_i_r_i_k

Pejsek moc rád hryzal kosti,
teď už má však po radosti.

Chtěl mi ukousnout kus kecky,
vykop' jsem mu zuby... všecky.


28 názorů

j_i_r_i_k
01. 06. 2008
Dát tip
Tak tedy jen díky za návštěvu a úsměv (od návštěvy mě snad ještě nějaký ten pátek dělí). :)

satannáš
01. 06. 2008
Dát tip
hiii, tu si schovej až se k nám dostaneš...:o)))

j_i_r_i_k
01. 06. 2008
Dát tip
:) Samotné peklo zaskočilo? Má hluboká poklona.

satannáš
01. 06. 2008
Dát tip
psisko jedno eané skončilo pouť v sekané ...:o)))T

j_i_r_i_k
27. 11. 2007
Dát tip
jazzgirl: :)))

jazzgirl
26. 11. 2007
Dát tip
Tak to já mám pokoj s bráchou, takže dominují luxusní auta a veterány, Jágr a také český národní fotbalový tým z devadesátých let(tedy taktéž všechno veteráni žijící v luxusu):-).

j_i_r_i_k
25. 11. 2007
Dát tip
jazzgirl: Já mám zase plakáty pejsků vytapetovanej pokoj kolem dokola... Ale píše se to dobře :) Díky za úsměvy :)

jazzgirl
25. 11. 2007
Dát tip
:-D. Síla:-). Já mám doma dva pejsky a to bych Tě teda hnala...:-) Ale čte se to dobře:-). Tip*

Garth
20. 11. 2007
Dát tip
:-)

j_i_r_i_k
20. 11. 2007
Dát tip
j.nick: Reklamní vložka - v tom případě doporučuju svoji sbírku Kravoidně koňoidní, starší, ale třeba potěší :)

j. nick
19. 11. 2007
Dát tip
muahahaha....:D moje krevní skupina:)*

Janina6
19. 11. 2007
Dát tip
Jo jo, všichni se tu nějak realizujeme... :-) Já jsem zas normálně tichá, nesmělá, uťápnutá bytost, která se bojí promluvit první :-))

j_i_r_i_k
19. 11. 2007
Dát tip
Janina6: Nebo se to taky dá brát tak, že místo abych trhal mouchám nožičky a lepil kočky za fousky k patníkům, tak své temné sklony realizuju blbůstkama na písmáku ;)

Janina6
19. 11. 2007
Dát tip
No, skoro jako pejsková... je to vrah a ještě si na tom dělá na Písmáku kariéru :-))) A za to, jak tě tu pomlouvám, posílám ti jiriku tip*

nebudu!:))) a je to opravdu takova hruza..?

Janina6
19. 11. 2007
Dát tip
Polly, veselou nečti, jestli máš ráda kočky... je to hrrrůůůza!

Milly
19. 11. 2007
Dát tip
Jirik: Je to tygl!!!!!

to jsi rekl ty:))

j_i_r_i_k
19. 11. 2007
Dát tip
No když už ses zmínila o kočkách :) Ale máš recht, je to hnusné, podlé, zbabělé, úlisné a prohnané...

reklamááááááááá :))

j_i_r_i_k
19. 11. 2007
Dát tip
všem: Díky za návštěvu :) Oldjerry: Ochranci starych kecek, hrrr na Tebe ;) pozorovatel: Ty sadisto! Don't_worry: Jistě, jiřík do každé psí rodiny, je mazlivý a vděčný za každé laskavé slovo :) Milly: Že by? Třeba jen zabloudili... humbert: Aha, já vynechal konec? :) Masa bylo na něm dosti, zahrabal jsem jenom kosti. Na zahradě pod jabloní, je tam kostí víc než loni. Janina6: Slibuju, že zkusím mentálně povyrůst. Polly_chce_sušenku: Kočky? A mojí Veselou jsi četla? ;)

ja porad rikam ze kocky jsou mnohem lepsejsi:))

Janina6
19. 11. 2007
Dát tip
Vzpomněla jsem si na svého synovce - tenkrát desetiletého - a jeho parodii na evergreen "Chytila jsem na pasece motýlka"... utrhla jsem mu obě dvě křidýlka, hlavičku, tykadla, řiť už mu sama upadla. No, taky humor :-)

Milly
19. 11. 2007
Dát tip
Jiříku, Jiříku....... (vidíš??? Nezapomněli... ;-)))

jiřík, nejlepší přítel psů

pozorovatel
19. 11. 2007
Dát tip
roztomilé

Oldjerry
19. 11. 2007
Dát tip
ochránci zvířat....hrrrr ! na něj !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru