Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěžní dílo 166

21. 11. 2007
5
11
1011

Soutěžní haiku číslo 166

V dave

Tucet klobúkov,
len jeden otočený
zjavil tvár ženy

11 názorů

Tak tomuhle jsem neporozuměl ani za celou makovici, natož jeden mák...

StvN
04. 12. 2007
Dát tip
:)

není to špatné haiku, ale chybí přesah

jinovatka
26. 11. 2007
Dát tip
Jo ta k hle, takt oj eva šno sto tre Fa dok l obou kučer ný ho. Pluje Dovem, voní Dovem, ztrácí v Dovu svojí hlovu. Johoho :-)

jinovatka
26. 11. 2007
Dát tip
Aničky P.? Nebo samá voda? Každopádně tipové, za to tajemno.

jorel
22. 11. 2007
Dát tip
Výtečné!!! Super. Nádherné. Tak skvělý závěr soutěže! Autora zvu u sebe v podniku (Praha) na láhev fakt dobrého vína.

Paulart
21. 11. 2007
Dát tip
Samozřejmě překlep: Dvanáct klobouků - jeden z nich zjevil tvář ženy. Je tam i spontánní rým :-)

Paulart
21. 11. 2007
Dát tip
No, koho ukrývají ty druhé klobouky, to zase není tak podstatné. Autor píše, že ten jeden otočený zjevil tvář ženy. Námět, bych řekla, dost dobrý pro haiku. Je to slovensky, nechci do toho rejpat, ale kdyby to nebylo řečeno tak křečovitě a byl zdůrazněn pohyb a překvapení. I s nebezpečím personifikace... Dvacáct klobouků - jeden z nich zjevil tvář ženy.

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Tomu moc nerozumím... otočený vzhůru nohama asi nebude, tedy otočený oproti směru ostatních? Ale to se většinou na klobouku nepozná, kde je vpředu a vzadu. A ti ostatní jsou muži?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru