Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěžní dílo 167

21. 11. 2007
5
13
1059

Soutěžní haiku číslo 167

 

Slepou ulicou
prechádza muž a ťuká
biela palička


13 názorů

Přitažené za vlasy plešatého pána...

jorel
05. 12. 2007
Dát tip
StvN: pravda, hůlka (po slovenky) by byla naozaj skvostnější...

StvN
04. 12. 2007
Dát tip
Jinak tohle haiku stejně jako každé druhé tady píší lidi o něčem, co nejspíš vůbec nezažili. Jeďte se podívat do Prahy, jak se slepci prohánějí ulicemi. Tohle je jako scéna z nějakého dojemného filmu o rodinním neštěstí, ale vůbec se to neshoduje s realitou.

StvN
04. 12. 2007
Dát tip
Ta bílá palička se tak ostentativně vnucuje. Nee.

na haiku příliš "přeexponovaný" motiv

Duchové
23. 11. 2007
Dát tip
bože, málem jsme se rozplakali

Pivicko
22. 11. 2007
Dát tip
Na první místo bych to asi nedal, ale je to docela vtipný a má to nápad :) *

jorel
22. 11. 2007
Dát tip
Ač se nezdá, tak moc dobré. Báječné. Vlastně jedna z nejnápaditějších haiku za celou soutěž. Se sociálním nádechem, dobrou myšlenkou, vnitřními rovinami, které ve čtenáři, chce-li, naťukává. ROzhodně tip.

Jednokdo
21. 11. 2007
Dát tip
je to brutus ale sežral jsem to

Paulart
21. 11. 2007
Dát tip
Je to taková náhoda trošičku pžitažená za vlasy. Může se stát. Ale ty dvě slepoty spolu nijak nesouvisejí: Slepá ulice končí a nevede dál. Slepec nevidí ani tu nikam nevedoucí ulici. Ale na druhou stranu, když si to představím, KDYŽ SI TO OPRAVDU PŘEDSTAVÍM, vykřiknu hrůzou!

katugiro
21. 11. 2007
Dát tip
Slepý muž a slepá ulice, to je všechno?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru