Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Teskná

22. 11. 2007
5
36
3400
Autor
j_i_r_i_k

Vzpomínáš,
jak ve světle svic
stíny se schovaly ve Tvém klíně?

Do rána jsme je hledali
a pláli k sobě tak,
až svíce studem zhasly...


36 názorů

pozorovatel
25. 11. 2007
Dát tip
měl sis vzít modrou pilulku ne červenou

j_i_r_i_k
25. 11. 2007
Dát tip
jazzgirl: Netřeba dodávat víc, stačí Tvá přítomnost, Tvá pozornost, děkuji :) pozorovatel: No jo, dostali mě, na svoji obranu můžu říct jen to, že jsem prostě slaboch :)

pozorovatel
24. 11. 2007
Dát tip
tak už i ty.. každýho to čeká

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Moc se mi líbí. Nevím, co k tomu dodat víc, zkrátka mi sedla... Tip*

j_i_r_i_k
24. 11. 2007
Dát tip
I kdepak, už jsem ze školy, jsem řádným členem společnosti, v práci píchačky a doma tržní nájemné :)

pozorovatel
24. 11. 2007
Dát tip
dudududu:))

pozorovatel
24. 11. 2007
Dát tip
ještě jsi na jižňáku na koleji?

j_i_r_i_k
24. 11. 2007
Dát tip
:) Odpovídat nebudu, dostal by jsem přes hubu, než tu dělat ostudu, přenechám to osudu.

pozorovatel
24. 11. 2007
Dát tip
to je zavádějící otázka a na to já odpovídat nebudu!

j_i_r_i_k
24. 11. 2007
Dát tip
Tak se nevytahuj, no :) A s čím že přesně nesouhlasíš?

pozorovatel
24. 11. 2007
Dát tip
nechci se vytahovat, ale zásadně s tebou nesouhlasím esenciálně trochu jo

j_i_r_i_k
24. 11. 2007
Dát tip
Týýý jo, ale zkus to někdy, jedou sice na úplně jiným železe (a bohužel mají i jiné algoritmy, občas zamrzí), inicializace polí jim trvá o něco déle než nám - nedá se spoléhat na implicitní nulování, ale zase jsou schopny několikanásobné rekurze u pokročilých funkcí tam, kde my většinou jednoho, maximálně dvou volání, což dá programování docelá šťávu...

pozorovatel
24. 11. 2007
Dát tip
s ženskýma zásadně neprogramuju!!

j_i_r_i_k
23. 11. 2007
Dát tip
Kdo my? Chlapi? No jo, jsme, co naděláš, tak to zkus s ženskýma, jestli si myslíš, že si pomůžeš ;)

pozorovatel
23. 11. 2007
Dát tip
jste všichni stejný!:)

j_i_r_i_k
22. 11. 2007
Dát tip
Jsem holt trochu háklivý, když mi někdo vyčítá prohřešky vůči češtině, o to, že tohle dílko kulhá na obě zadní, se nepřu :)

Oldjerry
22. 11. 2007
Dát tip
Jirko - dobře - obhájils to jak disertaci. Já jen, že mi to nezní a i když to pravidla připouští je to tvar - stejně ten rytmus - ale nic. ahoj, Jirko.

j_i_r_i_k
22. 11. 2007
Dát tip
Oldjerry: Kde jsem v křížku s češtinou? Není tam "svíc" ale "svic", což je podle pravidel českého pravopisu stejně korektní tvar jako "svící", či dokonce "svěc", ověřoval jsem si to, než jsem to napsal, čeština je samozřejmě víc než autor :) pozorovatel: Ale, už přes rok kopám za jednu banku... eh, tedy programuju :)

pozorovatel
22. 11. 2007
Dát tip
a v čem pracuješ?:)

Oldjerry
22. 11. 2007
Dát tip
Tak to se ti povedlo - dej si tipa : uznávám, že ty jsi autor, kdo je víc... já si sice myslím, že čeština, ale uznávám, že ty si to myslet nemusíš. Jo - proč toho tipa : rozchechtal jsi mne....

j_i_r_i_k
22. 11. 2007
Dát tip
:) To jsem neznal, díky

Norsko 1
22. 11. 2007
Dát tip
co není pro ženu, to proženu a někdy proženu i to, co pro ženu jest (menšík) :-)

j_i_r_i_k
22. 11. 2007
Dát tip
Jasně, vše pro ženu, i kdyby mi to mělo být příjemné, to už je holt chlapský úděl... :) Ale to už jsme opravdu odbočili... I když jak se dívám nahoru, vlastně ani ne...

Norsko 1
22. 11. 2007
Dát tip
vše pro ženu, to je to hlavní :-)

j_i_r_i_k
22. 11. 2007
Dát tip
Jistě, v současné době makám na mnohonásobném :) orgasmu... ale to sem až tak nepatří, ještě že už to je na druhé stránce kritik :)

Norsko 1
22. 11. 2007
Dát tip
když ty musíš mít všechno mnohonásobně :-)

j_i_r_i_k
22. 11. 2007
Dát tip
Norsko 1: Jak pravil Jarek - já neumím psát velkou poezii... :) Prostě jsem tam ty svíce dvakrát mít musel, co nadělám... A byl by lepší tvar "svěc" (také správný)? :) Ale co, myšlenka je venku a to je hlavní, to že jsem jí místo princezniných šatů spíchnul potrhanou halenku je už daň za to, že jsem mizerný krejčí pro nóbl společnost... Díky za úsměv :)

Norsko 1
22. 11. 2007
Dát tip
zásadní chyba, opakovat slovo svíce a to nejdříve ve tvaru svic, škoda, taková krásná myšlenka :-)

j_i_r_i_k
22. 11. 2007
Dát tip
Janina6: Třeba si i zařvi, u mě můžeš :) Terry: To mě těší :) korodující_korouhev: A bylo jich mnohem víc :) MazLenka: Přesně tak, pochopila jsi podstatu :) Oldjerry: Občas holt musí rytmus stranou... A původně tam bylo "svící", ale pak jsem usoudil, že to má být takto - a já jsem autor, kdo je víc? :) (tedy na této stránce). A tipy si nech pro ty, co po nich lační, já sbírám úsměvy... pozorovatel: Už konečně nejsem, vezmeš si ten tip zpátky? :) (no, vlastně matfyzák je doživotní diagnóza, co? Tak jo, jsem...) Zvrhlík: Když já holt občas nesmyslně tíhnu k nestandardnímu slovosledu... Ale jinak dík :)

Zvrhlík
22. 11. 2007
Dát tip
Já bych změnil slovosled "stíny se" na "se stíny", ale jinak dobrý.

pozorovatel
22. 11. 2007
Dát tip
*..ale jenom proto, že seš matfyzák

Oldjerry
22. 11. 2007
Dát tip
rytmika, tvar svíc - jinak by to bylo na tip

MazLenka
22. 11. 2007
Dát tip
Svící není nikdy dost :o) *

Líbilo by se mi. Jen mě ruší dvakrát zmíněné svíce na tak malém prostoru.

Terry
22. 11. 2007
Dát tip
Tak tohle se mi líbí!*

Janina6
21. 11. 2007
Dát tip
Nevím, jak psát šeptem... je to móóóc hezký...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru