Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pravda bolí

22. 11. 2007
1
6
625
Autor
Meixy

Dneska jsem potkala po delší době kluka, na kterým mi po dlouhé době fakt záleželo.. Po rozhovoru s ním jsem si ujistila jednu věc a to že pravda bolí... Není to žádný skvělý dílo, ale potřebovala jsem to ze sebe dostat....

A je to tady, měli bychom si hrát na lásku, vyskládat svý jména na pláži z oblázků... Ale místo toho sedíme a koukáme na sebe... Není to jak dřív, když  jsi mi  vtíral rosu do vlasů... Smál jsi se mi pihám a já té tvojí šiltovce na křivo... Už se spolu nedíváme v noci na nebe.... Nehledáme velký vůz, už nehledáme ani Měsíc...  Byl to večer, večer plný hrůz, když jsi mi v klidu řekl, že můžu jít.. Nevím, co se mezi námi stalo, co jsme si udělali, ale najednou je to všechno pryč.. Naše noční nájezdy na benzinku, do  rána pařba a na druhý den fajty na fotbálku... Teď mi v klidu řekneš, že jedeš od svojí... A čekáš co, jestli mě to zlomí? Nechávám si chladnou a milou tvář, ale vevnitř řvu a dupu jak malý dítě. Ti nic nepoznáš, v klidu se rozloučíš a jedeš dál.. A mě v hlavě rotuje jen jedna věta... Pravda bolí....

6 názorů

Cookie
12. 12. 2007
Dát tip
mnooo jooo...ty se obejdeš, heh...já musím makat někdy...ale kalba bude....už se těším na Silvera:-D!check this out:-D!

Cookie
12. 12. 2007
Dát tip
mnooo jooo...ty se obejdeš, heh...já musím makat někdy...ale kalba bude....už se těším na Silvera:-D!check this out:-D!

Meixy
09. 12. 2007
Dát tip
já a romantička? Cože? Kde jsi na tom byla? Já jsem jak chlapi, zaměřená pouze na fyzickou lásku.. Nééééé kecám, na to mě fakt dost dobře znáš, kua... A jou jou odhalila jsi mě, jsem realistka.. No a řekni, že ta hlava někdy nebolí wíc jak ta láska..... Třeba dneska.. A to jsem ani nemusela kalit s Tebou... Au, au...

Cookie
08. 12. 2007
Dát tip
njn...ty jedna realistko:-D!tu romantičku nezapřeš na to tě znám moc dlouho a moc dobře:-D!

Meixy
07. 12. 2007
Dát tip
jj já vím.. no a ještě bolí přetržený křížový vaz, zánět dásní, osmičky, v krku při angíně, docela dost taky bolí ústřel, někdy bolí záda, a když dlouho čučíš na monitor tak bolí oči... :-))a samozřejmě hoóóóóódně bolí ráno hlava po těch našich společných flámech

Cookie
02. 12. 2007
Dát tip
bolí...pravda a láska Alunko...tyhle dvě věci nejvíc...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru