Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Při čaji

23. 11. 2007
10
20
1524

/Stanovi/

Častokrát - znáš to - stane se že scházejí nám slova nová na staré adrese - proč nezkusit to znova a hledat v hloubce paměti stopy nám vtisklé věky pro sebe sama pro děti jsou příliš často dreky myšlenky do slov spoutané ne neuchopím zcela ty pro tebe jež schované jsem ve své mysli měla a nezůstavím dědicům nic číslitelné ceny než malé množství zašlých slov jež budou doufám jednou pochopeny

20 názorů

palino8
25. 11. 2007
Dát tip
supr

Dickers
24. 11. 2007
Dát tip
Jarmil krásný, ale maličko:) mi melodie nesedla k navázání....... jináč slyším tuhle, básnivou fajn:)

*** T ***

Janina6
23. 11. 2007
Dát tip
Nádherně, Jarmilko... to se mám furt opakovat?? Nemůžeš taky jednou napsat něco špatnýho?? Moc tě zdraví i můj syn Kuba (16 let), teď chce, ať pro něj taky něco napíšu :-( *

Hesiona
23. 11. 2007
Dát tip
Chce-li kdo vidět, jak to vypadá, když se holčičky opravdu vyvedou, nechť zavítá k nám. Mám doma tři :o/ Báseň skvělá, Jarmilko :o)

Hesiona
23. 11. 2007
Dát tip
Chce-li kdo vidět, jak to vypadá, když se holčičky opravdu vyvedou, nechť zavítá k nám. Mám doma tři :o/ Báseň skvělá, Jarmilko :o)

Háber
23. 11. 2007
Dát tip
jáj ja som pako sorry:))) a že kujem:))) pjekne:)))

neroušek
23. 11. 2007
Dát tip
Neroušek zdraví taky a zvedá čtyři tlapky!

viz www.poethe.mysteria.cz

Háber
23. 11. 2007
Dát tip
pekná * synovi? či otcovi Staníka?

DREK=ŠMEJD do ouška: zdravím Nerouška!

neroušek
23. 11. 2007
Dát tip
Při čaji,při čaji i ledy tají......zdraví neroušek. Co jsou to "dreky"?

archaických slovíček - to zas bud bita svým gurů :)))

holka, když se holčičky vyvedou, chudáci pak holčičky :))))

Marcela.K.
23. 11. 2007
Dát tip
Já ji dostala za odměnu po dvou klukách...té už bude v lednu 18 a teď malou Rozárku navrch od nejstaršího syna...asi jsem byla hodně hodná :-) Jo, jeden střípek tady myslím visí...a také Babiččina půda, to je ze stejného soudku, mám jich víc, ale nechci to sem vysypat najednou :-) ...a tu holčičku bych Ti moc přála...holčičky jsou skvělý, když se vyvedou :-))

no vidíš, já jim chci nechat Barevnou školičku /částečně jako odškodné :)))/ se Střípky sem - kde je máš? /mám takový dojem, že už jsem o něco kdysi zavadila - mýlím se?/ sem tam se najde někdo, kdo píše něco pro svoje děti, trochu se mi to pak plete ... odpusť a nedráždi mě vnučkou, čekám na holčičku už půl století :))))

Marcela.K.
23. 11. 2007
Dát tip
No , někdy to může jít i "přes koleno" :-) vše má na světě svůj čas. Já mám půlroční vnučku a když se narodila, začala jsem sepisovat Střípky...úryvky z mého života...aby tu vnoučatům něco zbylo...ale to je na tebe moc dlouhý ;-))) skoro jako ta dnešní :-)

prozatím to vypadá tak, že by se jeden mohl pomamit :))) díky za zastavení a hezká slova :)))

Marcela.K.
23. 11. 2007
Dát tip
...určitě, pokuď se dědicové "pobabí" :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru