Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje myšlenky pro potěchu duše

26. 11. 2007
0
1
600
Autor
Toker

Báseň je jako zrcadlo, jednou je špinavé, jednou je čisté, záleží na tom, jaké pocity odráží.

 

Láska k ženě dokáže zachránit život, ale bezpochyby ho dokáže i usmrtit.

 

Nikdy neříkej, co jsi mohl, ale radši si řekni, co můžeš.

 

Realita je samonaváděcí střela. Často se ji snažíme utéct, ale ona si nás stejně najde.

 

Život je fotograf a smrt je album.

 

Jen člověk hodlající skočit do propasti ví, co znamená být na dně, dřív než na dně je.

Když zhasne svíčka víry a lásky, přijde na řadu naděje. Ale co když zhasne i naděje? Pak přijde poslední pomoc – Bůh.

 

Člověk má ve skutečnosti jen polovinu srdce. Opravdové srdce vznikne jen tehdy, když se dvě do sebe zapadající polovičky naleznou, spojí se a Bůh jim požehná.

 

Kdo říká, že nemá rád školu, nemá rád život. Protože život je škola.

 

Kdo miluje druhé, miluje i sám sebe. Kdo miluje sám sebe, nemá rád nikoho.

 

Ať muž či žena, ať žid či křesťan, stejně nás mamon polapil.

 

Na dobré skutky se mnohdy zapomíná, ale špatné zůstanou v mysli na dlouhé roky.


1 názor

A.H.
26. 03. 2009
Dát tip
člověk může duši jen utěšovat, nic víc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru