Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrada

27. 11. 2007
2
7
746

Moje představa zrady jakožto temné bytosti. Každámu se pod tímto nezmíněným tvorem může skrývat podoba, pro mě je to zrovna něco mezi vlkem a drakem.. i když jsou pro mne symbolem jednoty a osonosti, samostatnosti... Jinak je to takovej pokus...

Pohrouží se svými stíny
Sleduje je při tanci
Zamyká se při orgii
A promlouvá s vyslanci

Hledá, tuší skryté cesty
Nalézá je v květinách
Slídí, běží všemi městy
Ukrývá se v rodinách

Laškuje s temnými ptáky
Navádí je ke svým hrám
Prohledává stuhy lásky
Zanáší je k pustinám

Pak vystoupí nad vší víru
Shlédne dolů k propasti
Rozmýšlí se, sbírá sílu
Věří, že jí odpustí

Kraluje tak ve vší moci
Nechce lásku, nechce život
S ní se stávaj všici lovci
S ní je všechna pravda porod

Tak dál hraje na tenké struny
Někdy vyhrá, jindy pláče
Příživníků má však tuny
Svoje navždy věrné hráče


7 názorů

Wrouk, nemyslím, že bys mě nějak rozhněval, každý má svůj názor a já oceňuji, že říkáš co cití co si myslíš... jsem ráda, když něco co napíšu v někom něco vyvolá a to třeba i odpor či cokolivek... ^^ Všichni víru nepotřebují, ale je všudypřítomná.. jak říkám... každý aspoň podvědomně věří, že ráno zase vyjde slunce... :)

Neee tak úplně... Tohle nemá za úkol házet všechny do jednoho pytle, ale když se okolo sebe dívám, tak většina vyslanců... mno.... Trochu mi to připomíná poslance, kteří jsou tak trochu vyslanci lidu a jelikož ti čeští... ehm... :) Ale stejnak děkuji... :) Oboum... :)

Nezaujal mě nápad. Ani forma. Ale myslím, že je to snaživé.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru