Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsi droga

27. 11. 2007
1
1
661
Způsobil si, že slzy v očích se mi lesknou,že krása okamžiku mnou prostoupila,děláš každou minutu hezkou,Tvá láska mne naplnila. Jsi jako duha, když déšť se sluncem se mísí,jsi polibek, co spící princeznu vzkřísí,jsi slza, kterou teď v oku mám,jen abych Tě neztratila, navždy už se pláče vzdám! Jsi má něžná jistota,pro kterou ráno vstávám,jsi má hříšná myšlenka,se kterou si v duchu hrávám.Jsi jako hudba,kterou si v duchu broukám,vidím Tě ve všem,na co s radostí se koukám. Už jsi pro mě droga,každý den Tě musím mít,potřebuji Tvoji touhu,něhu,abych mohla šťastná být!Ty a tvé vlasy zvoucí k pohlazení,ty a tvé oči, nad které není,ty a tvá ústa plná smíchu,ty a mé tělo toužící po dotyku.Ty a má hlava co z tebe se točí, ty a otázka v mých hnědých očích,ty a vystrašené srdce mé,že moje dlaň nikdy nebude v té tvé.Ty a můj sen, co den za dnem sílí,já vím, že láska jednou dojde k cíli,mé slzy už jsou dávno pryč,jak k tvému srdci najdu klíč. Tak odhazuji všechny stesky ven,vždyť po každé noci zas přijde nový den.

1 názor

Ó
04. 01. 2008
Dát tip
...dokonalé...závidím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru