Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přátelství

27. 11. 2007
1
3
986
Přátelství znamená rozumět druhému,přátelství znamená podat pomocnou ruku,přátelství bojuje proti světu celému,přátelství zabrání zoufalému breku.V přátelství mluv vždy jen pravdu.Přátelství a láska je podobný cit,přátelství ani láska nevydrží zradu,v přátelství je láskyplný klid.Přátelství znamená klidně žít,přátelství ale to pravé,ber vážně,přátelství znamená přítele v srdci mít,do pravého přátelství nemíchej nikdy vášně.Přátelství je silnější než láska,v té někdy hraje roli sázka.Přátelství je nejsilnější pouto na světě,s přáteli můžeme žít na své vlastní planetě.Mít svoji řeč, tajemství a styl,každý, kdo má to štěstí mít přátelé, tohle pochopil.I já jsem tohle poznala a jsem za to hrozně ráda,největším štěstím na světě je míti aspoň jednoho pravého kamaráda.Pravý přítel nás vyslechne, poradí a utěší a drobných prohřešků, kterých se dopustíme neřeší.Přítel nás rozesměje, i když nám do smíchu zrovna není,přítel nám rozumí a pro všechno má pochopení.Přítel nám setře slzy, když už nemůžeme dál,přítel při nás i v těch nejtěžších chvílích stál.A i když občas hrozí malé či větší hádky,snažme se odpustit a vrátit se do starých kolejí zpátky.Važme si svých přátel, v životě je jich potřeba,kdo ví, co bude za pár let, kdy budem potřebovat na chleba?!A v takovýchhle chvílích by měl být přítel na blízku stále,není potřeba prezidenta, císaře ani krále.Já za dva lidi na světě bych i zemřít schopna byla,jen abych zachránila jejich životy, ruku do ohně bych podstrčila.Přátelství je pro mě prostě vše, co může být,jsem ráda za přátelé, které mám a doufám, že ještě dlouho budu mít.Nehledej života nové dějství ohlédni se za sebe, na přátelství.Přítel, to nejcennější co máš,klidně zaň do ohně ruku dáš.Teď všach chvíli sleduj ještě jak milosrdné kapky deště krásných slov a tajných přání,hladí tvoje srdce do svítání.Važ si každého jejich citu.Až budeš číst si tuhle větu,vzpomeň si na chvíli krásnou dříve, než ti hvězdy zhasnou.Nepřehlížej jejich rady.Najdi v nich tvůj poklesek,pak vypěstuješ svěží sady jak první jarní paprsek.

3 názory

Ó
04. 01. 2008
Dát tip
...taky je pěkná...úvaha?...ale zrovna tak báseň, nebo píseň...

děkuju...

damaxy
29. 11. 2007
Dát tip
zneju mi tu uz pocute myslienky a preto ma to nenadchlo.Je to skor ako uvaha a nie basnicka pohraj sa s tym.Poezia je krasna hra,je to piesen z nasho srdca a mysle

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru