Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci tě

27. 11. 2007
1
1
620
Jsem jen jedna z toho davu, co zešílí, když tě uvidí, v citech k tobě stěží plavu, však i mně ostatní závidí. Patřila jsem i do toho mála, co směly s tebou chvíli být, byly to chvíle, kdy jsem se smála, však teď musím prázdnotou jít. Chtěla bych znovu zažít ten pocit, nebýt jen jenou z mnoha, být s tebou, vědět, že mám tě zas, však tvá odpověď je strohá. Vím, že mě nechceš, však nevím proč, když občas to vypadá naopak, tohle je točící se kolotoč, občas se sebe ptám: "Proč ?" Proč umím myslet jen na tebe, lásku k tobě se trápit, proč chodím s hlavou do nebe, na zem se neumím vrátit....? Když jsem to poznala poprvé, ten pocit zamilovanosti, byť mé srdce je krvavé, vím, že nikdy nebudu mít tvé lásky dosti. Nikdy se nevzdám neděje, že přijdeš a řekneš : "Miluju tě", s tebou mi totiž tak krásně je, říkám ti : "Navždy chci tě !!!!"

1 názor

Ó
05. 01. 2008
Dát tip
...dopis ve verších...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru