Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínky

27. 11. 2007
1
1
562
Proč jsi mi dal sbohem? Když Tě stále ráda mám, zmiňuji se o Tobě slohem, ještě jednu pusinku Ti dám, dříve by sis pro ni přišel sám, teď už nikdo nepřeje lásku nám. Proč jít středem rybníka, když můžeme jít břehem, zešedivěl obraz i jeho rám, tak dej už vzpomínkám sbohem, a opět mi napiš: "Stále tě rád mám!" Proč je lehké se do někoho zamilovat? I když je krásná láska, často dokáže lidem jen ubližovat, není to vždy kráska, dokáže skvěle v srdci kralovat, ona nezná slova jako je válka, s myslí dokáže čarovat. Když mě už nemiluješ, Lásko, stejně Ti jednou povím, že jsem Tě měla moc daleko, stal si se něžným, nemusíme chodit proti proudům silným, vždyť po nich se jde lehko, stále mi tělem koluje pocit z rozchodu jako řešením špatným, k sakru, já Tě miluji a chci být jen s Tebou, Lásko! Proč je těžké si vše mezi sebou ujasnit? První krok je srdce i mysl si vyčistit, vše dát někam pryč, není potřeba vždy někoho měnit, stačí, když budeš mít od mého srdce klíč.

1 názor

Ó
05. 01. 2008
Dát tip
...tady bych to asi trošku zkracoval... a spíš než plakal...bych se smál...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru