Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěžní dílo 192

30. 11. 2007
4
13
781

Soutěžní haiku číslo 192

 

Prázdná lavička
domov srpnových lásek
mlhou se halí


13 názorů

Marně pátrám, co by asi tak mohl být "domov srpnových lásek", resp. co si mám pod pojmem "srpnové lásky" představit. Asi zlemejže.

a2a2a
07. 12. 2007
Dát tip
Jedna ze 7 soutěžních haiku, které jsem si vybral do finále.

a2a2a
07. 12. 2007
Dát tip
dodal bych, že má i další atributy pravé haiku , tzv. zařazovací slovo - srpnové a dělící pauzu na konci prvního verše.

a2a2a
07. 12. 2007
Dát tip
pro mne to je haiku, drobný příběh, lyrika, ne příliš osobní, spíše obecně uchopitelné, nabízí vlastní dovětek, jediným nedostatkem je ... srpnových ... neb na lavičkách se randí nejméně 5 měsíců, ale i tak se i líbí.

Paulart
06. 12. 2007
Dát tip
"Domov srpnových lásek" tam nemá co dělat. Nabízím variantu: Dnes tu nejsou - prázdná lavička zastřená mlhou.

StvN
06. 12. 2007
Dát tip
Tohle nemá s fantasií nic společného. Každé slovo má nějaký význam. Skutečnost, kdy nějakému slovu přikládáme jiný význam se nazývá mýlka nebo neznalost pojmů, nikoli fantasie. I fantasie má svou definici, doporučuji vyhledat a ujasnit.

jorel
06. 12. 2007
Dát tip
ale poezie je o fantazii

StvN
05. 12. 2007
Dát tip
No jó, to si pak ale každý může jakékoliv slovo vnímat po svém, to bychom se moc nedomluvili, nemyslíš?:)

jorel
05. 12. 2007
Dát tip
StvN: pokud vnímám srpnovou lásku jako snoubení pozvolna končícího se léta s matně se rýsujícím podzimem, tak tato haiku má své haikuistické obsahové opodstatnění.

StvN
04. 12. 2007
Dát tip
Jorel - srpnové lásky a haiku? Nevim nevim. Kdysi mi někdo psal, že poetika do haiku nepatří.

katugiro
01. 12. 2007
Dát tip
Pravda, druhý by mohl být civilnější... a třetí taky. Ale líbí se mi, vidím tu chvíli.

druhý řádek pro haiku nevhodný, celé dílo působí příliš poeticky

jorel
30. 11. 2007
Dát tip
pěkné. líbí. čistá haiku, která rozhodně neurazí, ale naopak jemně potěší. tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru