Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Člověčě s jménem proklatým.

30. 11. 2007
2
4
370
Autor
msdyettyy

Očima mojí němé tváře a zdrojem mojí temné záře stal se jediný. Život naruby obrátil a v němé tváři navrátil úsměv nevinný. Touhu po klidu křížů řad, teskno po moci zaplakat zhmotnil jen a jen. Připomíná klid krchova a svíce vůně medová večer právě ten. Vrátila slzám sůl a stesk, dala prahnoucím očím lesk jedna osoba. Říkám-li tohle zpaměti, pak mluvím plna napětí, ne však za oba. Pro Vás já píšu tyhle řádky; čtěte je, ač třeba pez památky, pakli nežije. Chtěla bych Vám už jenom říci, že v rukou mých je pro kytici Euthanasie. Co moje mysl nyní plodí, to se jen do tmy světa hodí. - je to bez ceny. Ty myšlenky mě napadly, ač dávno ve mně uvadly květy štěstěny. Chci vzdáti vážně vřelé díky očím, z nichž zbyly ve mně z dýky rány z bojů front. - Očím, jež s menším varováním plní mi mysl věnováním, stíní horizont. Tomu pohledu uhnout chtěla hlava má, tehdy zpitomělá ze ztrát vědomí. Chci jenom říct, že nevnímám, jak údery hrany svojí mám na svém svědomí. Aortou se mi prořezává a krvi mojí volnost dává, radost zabije jiskra šílenství dojetí; životodárné pojetí Euthanasie.

(vztahuje se ke dni 9. srpna 2oo7, kolem cca 9. hodiny večerní)

4 názory

dee-dead
01. 12. 2007
Dát tip
Ale je to spíše smíšený verš, neřekla bych, že volný;)

dee-dead
01. 12. 2007
Dát tip
Zase budu chválit, tyhle dvě, cos přidala, jsou vážně moc dobrý...*

kapitan
30. 11. 2007
Dát tip
Co moje mysl nyní plodí..? Věru přesné

reinka
30. 11. 2007
Dát tip
ano...vím o čem píšeš a vím jak ti je...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru