Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěžní dílo 194

30. 11. 2007
0
10
646

Soutěžní haiku číslo 194

(šesť dní po splne)

Bielučký krajec
Kŕmi hladnú oblohu
A drobí hviezdy

h
A z
r v
d e d
o í
b y
i

10 názorů

Paulinko, ona měla na mysli definici. Tu pod jedlí nenajde.

Paulart
15. 12. 2007
Dát tip
No ty jsi drsný, Pišto. Labuti, haiku si žije svým životem. Nepotřebuje internet. Právě naopak. Jde o to jít volně po ulici nebo přírodou a popsat okamžik. Šleh chvíle. Bum! Vidíš a zavře se za tím čas! Jako rozparek mojí sukně, he he. Bez metafor, bez hádanek.

"h A z r v d e d o í b y i" haiku není. Jednou pro vždy. Není. A co haiku je? Je to něco, co si člověk, který má připojení na net a nedovede takovou informaci získat, nezaslouží vědět.

labuť
15. 12. 2007
Dát tip
a nie, ani nahodou nie som vrah. som len tak trochu,ehm,neskúsená?

labuť
15. 12. 2007
Dát tip
tak vysvetlí mi už niekto do kelu ČO HAIKU JE? lebo zatial mi len všetci frflu čo haiku NIE JE. dakujem.

Autor je vrah, minimálně potenciální. Jinak by kritikům toto nepředložil. Jistě tuší, že ti soudnější po tomto raději spáchají sebevraždu, než by ve svém trudném údělu pokračovali...

Paulart
06. 12. 2007
Dát tip
Mistr metafor. Nikoliv haiku.

StvN
04. 12. 2007
Dát tip
Neni haiku.

katugiro
01. 12. 2007
Dát tip
Obloha nemá nikdy hlad. I když není zrovna sytě modrá :)

další z metaforických miniatur

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru