Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inspiromat Petr

02. 12. 2007
1
13
655
Autor
Žaklin P.

Podařilo se mi

zvednout oči

a podívat se

do Tvých.

 

Podařilo se mi

vztáhnout ruku

a dlaní Ti

přejet po tváři.

 

nepodařilo se mi

zastavit Tě

a uchopit

to prchavé štěstí.

 

Vážně je to

všechno nezdárné

jen proto

že ses

zrovna v tu chvíli

ve mně

pohyboval?

 

 

 

 


13 názorů

Miroslawek
03. 12. 2007
Dát tip
Žak Lin Pe: orientaci hrdinky "básničky" mě zpochybňovat nenapadlo

Žaklin P.
03. 12. 2007
Dát tip
Jo ho hó, tedy téhle konverzace si nelze nevážit :-) (myšleno vážně). a2a2a: děkuju. Tohle je přesně to, co tu každý potřebuje - pořádnou kritiku od plic, ale s konkrétnostmi takovými, aby se poučil a něco mu to dalo. Děkuju. Zlý_Wětry: Tobě též děkuji. Prima člověk se spoustou pochybností o sobě samém. Nemýlím-li se... :-) To jankovitý hříbátko by se mi líbilo, ale bohužel, čas je neúprosnej (ale když jsem to před lety psala, cítila jsem se přesně tak nějak - tedy jankovitě (i když janek jsem furt) Miroslawek: no ono vzhledem k tomu, že se "hrdinka" básničky počítá k heterosexuální většině, tak ten "pohyb v ní" je z hlediska fyziognomického správně :-))))))

Žaklin P.
03. 12. 2007
Dát tip
Jo ho hó, tedy téhle konverzace si nelze nevážit :-) (myšleno vážně). a2a2a: děkuju. Tohle je přesně to, co tu každý potřebuje - pořádnou kritiku od plic, ale s konkrétnostmi takovými, aby se poučil a něco mu to dalo. Děkuju. Zlý_Wětry: Tobě též děkuji. Prima člověk se spoustou pochybností o sobě samém. Nemýlím-li se... :-) To jankovitý hříbátko by se mi líbilo, ale bohužel, čas je neúprosnej (ale když jsem to před lety psala, cítila jsem se přesně tak nějak - tedy jankovitě (i když janek jsem furt) Miroslawek: no ono vzhledem k tomu, že se "hrdinka" básničky počítá k heterosexuální většině, tak ten "pohyb v ní" je z hlediska fyziognomického správně :-))))))

Miroslawek
03. 12. 2007
Dát tip
nevím jaké klacky máš na mysli, já narážel na: jen proto že ses zrovna v tu chvíli ve mně pohyboval?

miroslawek.. každej byl jendou mladej, blbej a cítil se děsně talentovanej a myslel si, že mu ty ostatní jen hážou klackypod nohy, teda minimálně já určitě.. ale jankovitým hříbátkům se to odpouští,ne?

Miroslawek
03. 12. 2007
Dát tip
Zwvř: tak to se asi nedá nic dělat ;o)

miroslawku... hm, nerozumím

Vio
02. 12. 2007
Dát tip
Pane jo... a jak se na tu lopatu sedá? Ale Zlý_wětry to napsaly dobře.

Miroslawek
02. 12. 2007
Dát tip
no jo a já kritiky neschopen četl, žes zrovna v tu chvíli ve mně pochyboval?

když si to tak po sobě čtu... je fajn že se tu moc neozývám..

hmm.. možná že je a2a2a už jediným proesionálním a tvrdým kritikem na serveru, každopádně číst jeho kritiky je někde zajímavější než číst díla nad nimi.. co říct.. mám pár básniček co jsem sem dal jako první.. byly podobný.. máš v kolonce vztah k literatuře napsáno láska.. tak čti víc aono se to podá.. a některý věci (třeba ty mý) už ti pak nebudou připadat tak dobrý.. ahlavně ty se zlepšíš, ve všem.. protože na tom co je nahoře je dost co zlepšovat.. někdy je to těžká autor na něco, kašle a le zase tam má něco, co to vyplní.. tady to chybí.. snaž se dál.. a měj se fajn btw: vaudova kritika kope prdel.

Vaud
02. 12. 2007
Dát tip
nejdriv jsem se sel kouknout, jestli je autor zena, abych vedel, jestli se mi to libi :-)

a2a2a
02. 12. 2007
Dát tip
Tradiční téma i pojetí, bohužel bez nápadu jak co do obsahu, tak zpracování. Příliš všechno napsáno polopatě, jediným sympatickým rysem je třetí sloka v tom smyslu, že je postavena do dialogu s ostatními, ale i zde ve výrazu bez šťávy. Třeba výraz ... nezdárné ... si spíše umím představit u maminky, jak peskuje neposlušného kluka, ale v tomto kontextu mi přijde spíše úsměvný. Podobně ... vztáhnout ruku ... ruku vztahujeme, když trestáme, takto se nám to, když to čteme či slyšíme, v hlavě probouzí. Omlouvám se za mou kritiku, určitě máš více nápadů, než se ti podařilo zde prezentovat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru