Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O lásce co si nedává na čas

02. 12. 2007
1
13
1738
Rozjezd protivně pomalý,
smutně se koukám do dáli,
jemně smetanové doteky,
schovávám zručně - do deky.

13 názorů

Santi€
04. 12. 2007
Dát tip
ok

No a to by bylo pěkný:). Já chtěl bejt vždycky slavnej:p.

Santi€
04. 12. 2007
Dát tip
no a?

Moje milá neznámá, -20 jar mi připadalo jako míň než dvacet, ale dobře. Stejně sem koukal, že sis tam dala i Kocábovou, takže za chvilku bych tam mohl skončit i já:).

Santi€
03. 12. 2007
Dát tip
milý meloune, ale mně už bylo dvacet...musím se mrknout, na tvý literární oblíbence...

Milá sidonie, dobře:p.

sidonia
03. 12. 2007
Dát tip
tak oslovuj, at to nemate. zdarec

Ne:). Pro tebe bylo to pod tebou, tohle je pod Santi€ a tak je to pro ni:p.

sidonia
03. 12. 2007
Dát tip
to je jako na me?

Víš co sem zjistil? Že mi dávaj nečekaný tipy vždycky lidi, co mají dost podobnej literární vkus jako já. Což mě docela překvapuje, neumím si to vysvětlit, ale na druhou stranu sem rád, že mě tipujou zrovna z mýho pohledu takoví literární gurmeti:). (Druhej postřeh je, že mě tipujou holky pod dvacet, což je taky příjemný, ale to už si zase vysvětlit umím:D.)

Santi€
03. 12. 2007
Dát tip
*

To jo. Mít jednu nohu a ajdu, nepoznám rozdíl:D.

sidonia
03. 12. 2007
Dát tip
druha pulka vede mas to tezky no

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru