Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

po večeroch - vo mne

03. 12. 2007
7
23
1606
Autor
dandan
__________
si celkom
ako vŕba
__________

hovoríš...

keď sedíš
maličká

v mojej
bútľavine

...nenamietam

23 názorů

dandan
05. 12. 2007
Dát tip
...:) ...dik...vela veci konci rychlo...ani sa nenazdas a... :))) ...mozno by to mohlo aj byt dlhsie ... ale ci by som vedel naviazat...no neviem... ...dakujem za komenty...a tipy...:)

Print
05. 12. 2007
Dát tip
Fajn*

palino8
04. 12. 2007
Dát tip
aj ja* a klub

martinez
04. 12. 2007
Dát tip
já su spokojená - je to miniaturka a není nijak vázaná... každý si to může říct nebo vnímat jak to cítí...

dandan
04. 12. 2007
Dát tip
...mno... :D .dik

ale teraz tam môže byť hovoríš mi stále...neviem...takto je to trocha out of rytmus;) al.

avox
04. 12. 2007
Dát tip
plním slib :-)) */

dandan
04. 12. 2007
Dát tip
:o)

martinez
04. 12. 2007
Dát tip
áno, lepšie... :o)

dandan
04. 12. 2007
Dát tip
...lepsie...? ...

o tipy? o názor...;)

avox
04. 12. 2007
Dát tip
no a já tady povídám a povídám a autor své dílko nechává neopravené, asi o ty tipy nestojí... :-))

aj u nás sa hovorí dokonavé a nedokonavé;)

avox
04. 12. 2007
Dát tip
no ano, povieš je sloveso dokonavé, vyslovíš a hotovo... (nevím jak se tomu říká správně slovensky) vravíš nedokonavé - povídáš a povídáš... stále :-))

palino8
04. 12. 2007
Dát tip
ani nie tak tie časy, ako to, že "povieš" je sloveso, ktoré vyjadruje jednorazový dej, zatiaľ čo častica "stále" naznačuje niečo dlhodobejšie, či opakované... alebo je to z východoslovenského dialektu, tam sa "stále" používa aj namiesto "vždy"... a mne vždy trhá uši :-/ ach...

avox na to kápla;)

avox
04. 12. 2007
Dát tip
"povieš" je v budoucím čase, tady se žádá čas přítomný - "vravíš" (?) a až to spravíš, dej vědět, přijdu s tipem :-)) je to miloučké, pusinka...

...no nenamietam :)...celkom fajn jednohubka :)...ale je to take velmi light...:)

bajron
03. 12. 2007
Dát tip
zvlastne...mi to pripomenulo jednu moju vec... neviem neviem...lebo je mi to kvoli tomu zaroven blizke ale aj nie... sa vratim...

martinez
03. 12. 2007
Dát tip
mně se moc líbí slovo "bútľavina" - s tím divným spojením souhlasím... bez něj by to bylo moc fajn - změnit sloveso a nebo odstranit nebo změnit stále... :o)

povieš mi stále??? toto mi bilo uši...divný tvar divne spojených slov, nič proti, ale;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru