Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŽLUTÝ VZKAZ

05. 12. 2007
1
4
723
Autor
Baru

                                                                                                ŽLUTÝ VZKAZ

                                                                                   Ráda vzpomínám na prázdniny,
                                                                                     kdy sluce opálí tvář bledou,
                                                                               však nejraději myslím na ty poslední,
                                                                                         co strávila jsem s tebou.

    
                                                                                       Krásné chvíle a okamžiky,
                                                                                         co spolu jsme se smáli,
                                                                                           pak se něco pokazilo,
                                                                        a všechno to krásné, zmizelo nenávratně v dáli.


                                                                                   Byl jsi tak blízko, téměř na dosah,
                                                                                    já nevážila si těch krásných chvil,
                                                                                     teď už vím, co jsem měla udělat,
                                                                          chytit tě za ruku a být šťastná, tak jako ty jsi byl.


                                                                                                    Je to zvláštní,
                                                                                        dřív´s mne měl možná rád,
                                                                                         ta doba je ale dávno pryč,
                                                                        a já jen doufám, že zůstaneš alespoň kamarád.


4 názory

Řízek
04. 03. 2008
Dát tip
tož pěkný vzkaz!*

Baru
05. 12. 2007
Dát tip
Děkuji moc za hodnocení a v předchozím textu i za tip:) Mně básničky vůbec nejdou, dobře si to uvědomuji,jenže tahle má pro mě zvláštní význam a ukončila sem tím jednu epizodu, tak se prosím, nezlobte za nedokonalost rýmů;)

Fairiella
05. 12. 2007
Dát tip
Nu... takhle: nejvíc se mi líbí název díla, vystihuje to léto, aniž by bylo řečeno. Text sám o sobě, je jasně začátečnický, rýmy "byl" "chvil", "rád", "kamarád" a podobné jsou krom skřípajícího rytmu a příliš mnoha slov (neumění škrtat) myslím docela jasnými důkazy. Ale jako dopis milému je to fajn a pokud chceš psát, tak - to dělej :) Jen tak se člověk může zlepšit a zjistit na vlastní kůži (později, když už píše delší dobu), jaké chyby dělal dřív a možná si je vezme lépe k srdci než od ostatních.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru