Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spoveď, keď je najhoršie

05. 12. 2007
0
9
727
Autor
vevi

Viem, že nie som spisovateľ, ale je mi nie práve dobre. Skôr príšerne, a už neviem ako to mám zo seba dostať. :(

Nemám dar písať,
a aj toto je fraška.

Čo chcem povedať,
je len nekonečná veta spomedzi mnohých.


Len to čo vieme,
o sebe a o druhých.

Prečo to bolí,
keď sme si sľúbili , že budeme iní.

Je mi veľmi zle,
slzy zbieram do dlaní.

Zvieraš mi srdcia,
asi čakáš čo v nich je,fotky našich dní.

Viem , že nekončím,
že ma miluješ ,musím.

Plačeme keď vieme,
že o seba prísť nechceme, putá milujúcich.

9 názorů

vevi
09. 12. 2007
Dát tip
ozvem a už som tu.:D . ďakujem za všetky odozvy.budem sa snažiť si zobrať z nich čo najviac. určite ma oslovilo to, čo ste napísali. tak ešte raz, ďakujem(aj za typografickú a gramatickú pripomienku :))

palino8
09. 12. 2007
Dát tip
haló, a autorka sa nám neozve???

súhlasím s tanečníkom, to miesto ma zaujalo, také myšlienky rozvíjať a viac sa zamerať na rytmus...a máš na viac;) nefandi si, že nie si spisovateľ, na to nemáš;) (:P)

avox
06. 12. 2007
Dát tip
kolik je těch srdcí? Dost rozhárané dílko - začíná o sobě, přejde do početně nevyjádřeného množného čísla je to o těch dvou, nebo o celém lidstvu?

palino8
06. 12. 2007
Dát tip
ja zas s kategóriou jednoznačne súhlasím :)

bajron
06. 12. 2007
Dát tip
no suhlasim s palinom! takto to cele pride take moc ubolene a precitlivele...a pre citatela to nemusi byt velmi zaujimave co je napr aj moj pripad... no a mas to uverejnene ako volne verse...mi to skor pride ako viazane verse...

palino8
06. 12. 2007
Dát tip
nechcem byť nepríjemným kritikom... napokon, spomedzi mnohých citových výlevov je toto tu ešte veľmi dobré... stále však zastávam názor, ktorý som nadobudol vlastným pozorovaním, a síce, že dobrú báseň o bolesti napíšeš až vtedy, keď to už zas tak veľmi nebolí... dokážeš sa na celú vec pozrieť viac zhora a je väčšinou uveriteľnejšia... v tretej a poslednej strofe Ti chýba po jednej čiarke a pred čiarku medzera nepatrí, iba za ňu :)

bajron
05. 12. 2007
Dát tip
zatial len avi klubovym... este sa vratim

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru