Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

manželé a manželky...

08. 12. 2007
21
45
5028
Autor
aleš-novák

kdepak, nehraji si na Woodyho Allena... jen myslím, že by to nemělo zapadnout...základní myšlenku vyslovil Stano H.... pro m., ona ví...

muži rádi čtou

ženskou poezii

podvědomě

si říkají

že je pro ně

  

na druhé straně

nechtěli bychom

takovou manželku

která píše

pro cizí muže

  

víme ale něco

o tom co běží hlavou

manželce básníka? 


45 názorů

Horác
10. 06. 2016
Dát tip

Co, že jde hlavou

manželce básníka?

ta si myslí své,

ale nic neříká.



Háber
10. 12. 2007
Dát tip
alfi - Ty si to posunul ešte ďalej, lebo si to dal k nej, tou otázkou a tak si vlastne všetkých zaskočil a zahanbil, ale správne!!! (myslím, že aj kolomjdoucí sa môžu poučiť)

tak to vidíš, Stano...abychom začali od začátku :o) jen nevím, jestli z toho mají něco i náhodní kolemjdoucí :o)

Marcela.K.
10. 12. 2007
Dát tip
alfi!!! tak jsem to nemyslela...já jsem fakt děsná, radši budu mlčet :-))))

ano, to je velmi pěkná pointa :o)

Marcela.K.
10. 12. 2007
Dát tip
... no tak jste po mně neměli chtít, abych vám recitovala své básně...já nebyla v té chvíli schopná si vybavit jedinou... a jen se hloupě culit mi přišlo blbý... a nakonec...ať to Jůlia ví, že nemá raději sedlat Pegase...že ji povozíš na svým :-))))

Háber
10. 12. 2007
Dát tip
OK:) (to je vždy problém takýcho indiskrétností, že niekto iný to vnímal inak:))) Ale to neznižuje hodnotu tohto dielka, naopak, posúva a zhodnocuje*

Marcela.K.
10. 12. 2007
Dát tip
Ale ono to tak bylo...napsal mi, že je rád, že jeho žena nepíše básně...a proč, to už opravdu znova odtajňovat nebudu...i když to bylo to podstatné :-))

já bych to nepitval...:o) to je právě krása tiché pošty, že se na konci dovíš něco jiného, než bylo na začátku :o)

Marcela.K.
10. 12. 2007
Dát tip
No a nakonec z toho vyleze, že jsem si to snad vymyslela... a v soukromých zprávách to hledat nebudu, protože jich tu mám neúrekom :-)) samozřejmě ne jen od Stana...aby to zase někdo nepřekrůcal :-)))

Háber
10. 12. 2007
Dát tip
aha, vidíš, jej reakciu som nevidel:))), ťažko sa mi k tomu takto vyjadruje, lebo to bolo v súkromných správach, idem si ich ešte raz prečítať:))), trošku inak som si to pamätal...

no ale ona se tomuhle výkladu nebránila :o) (viz koment zcela dole...) :o) , no však jsem v prologu napsal, že základní myšlenka je tvoje...:o) třeba jsem to neslyšel z kouta celé...:o)

Háber
10. 12. 2007
Dát tip
...si to trošku zjednodušil a upresnil, m..lka by Ti to vysvetlila lepšie, ako som to myslel:)))

Hesiona
10. 12. 2007
Dát tip
No... já mám doma klid, protože moje drahá polovička básně nečte, tedy ani moje, a na počítači přísně dodržuje "listovní tajemství" (možná v zájmu vlastního duševního zdraví :o))) Kdyby psal básně on, byla by to jiná věc, nevím, jestli bych byla dostatečně nad věcí, maje na zřeteli chudinku paní Verlainovou...

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
Tak to mám radost:-). Dobrou:-)...

hmm...o něco méně...

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
On to pozná:-)... No, a věřím, že už Ti není akrostich tak proti mysli:-)...

hmm...:o) ale je to nenápadné, až podezřele...:o)

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
Přece to tam nebudu okatě psát, že to je akrostich...:-) Kdo chce, najde si to tam...:-)

to byl ten žánr? ani jsem to nepoznal...jdu se tam podívat

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
Ale "Trumpeta" Ti úchylná nepřipadala, ne:-)?

nevím proč, ale připadá. Asi že trochu svazuje křídla?

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
Proč úchylný, jejda...?

akrostich jako žánr mi připadá trochu úchylný...ale proti gustu...:o)

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
A nejenom manželky píší občas pro jiné muže...:-) Těžko se mi bude vysvětluje akrostich, obsahující jiné jméno než je to jeho...:-)*

radši píšu básně...levný...:o)

IVO
08. 12. 2007
Dát tip
"Proč radši nepíšeš kuchařky, drahý?" *T

Janina6
08. 12. 2007
Dát tip
No, my doma žádné básníky nemáme, ale můj muž občas jako by na "mého" servříka Písmáka žárlil :-)))*

Oldjerry
08. 12. 2007
Dát tip
Mám štěstí - nemusím přemýšlet o tom, co se honí hlavou mé ženy : nejsem básník. Jenže to jsem já a nejsem - samo - sám. Pro ty, kdo to řešit chtějí je to výborný motiv k zamyšlení... Osobně se domnívám, že v tomto směru partneři básníků i básnířek mohou být klidní : i velmi vyhraněné osobní básně jsou v podstatě dosud nenaplněné sny. Dokud básník píše může být partner/partnerka klidný, klidná, klidné...

u nás je to tak, jak říká Ó :o) jen mě zajímalo, jak jinde...

Ó
08. 12. 2007
Dát tip
...a...spisovatelé...to je jiná kapitola...to neumím posoudit...asi budou podstatně "akčnější"... ale zase pořád píšou...takže asi nemají na nic jiného čas...?...

avox
08. 12. 2007
Dát tip
už ses někdy své paní zeptal? :-)) Ó to asi řekl... */

Ó
08. 12. 2007
Dát tip
...já to vidím tak..."ať se chlapec vykecá u počítače...mám ho pěkně pod dozorem"...pes, který štěká nekouše...

danha
08. 12. 2007
Dát tip
také ženy rády čtou mužskou poezii podvědomě si říkají že je pro ně :)))) *

malykuba01
08. 12. 2007
Dát tip
no, jestli mohu soudit z té špičky ledovce, kterou jsem schopen vnímat, budou ty myšlenky manželky básníka někdy asi dost hustý:))

reinka
08. 12. 2007
Dát tip
ano /*

nevíme :)))***

slyšel jsem jen to, co říkal Stano :o) zaujalo mě to...rád se dívám na věci z druhé strany :o)

Marcela.K.
08. 12. 2007
Dát tip
No ty jsi !!! Skvělej :-)) Já tam něco plácla a ty z toho uděláš báseň!! Tip jako Praha!!! :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru