Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

fragmenty hospod

08. 12. 2007
3
4
962

Prosinec je ožralý . V noci a ráno třese svaly. Po cestě (náhled není k dispozici) putyky. Putyk tak na týden, na celý život.

U výčepu básník. Láme si vaz lacinou kořalkou. Své básně věnuje.  Myslím na něj a na slova, jak jsou nakřivo, když si „rozumíme“.

Půjdem Lásko někam jinam, kde nesedí Píčo, Mazec, Vostrý a Hustej.

„Pocééém ženskááá“ řve mezi osmým a devátým pivem, jde se vychcat a říká, že se jmenuje Miloš.

„Ne slečno skutečně nechci ostříhat a domu Vás nedoprovodím. Von ten šulin vyměkne a co já s Váma po ránu?“

Pacifista tluče do jukeboxu, protože „tam Kurvy, nemaj první Metallicu“.

Voníš rumem a oči se ti lesknou.

„Pojď půjdeme se projít, vezmeme psa a pak si dáme někde jedno, pustíme si Grateful Dead a pomilujeme se radostí z toho, že nám spolu není smutno.“

Když budu mít štěstí, usneš mi na prsou a na stole zbyde víno a pár startek.

Miluju Tě a myslím na ráno, jak mluvíš, hladíš mě, čteš mi, mlčíš, děláš cokoliv, abych nešel pít. A to se má.

Dáme si vanu, vezmeme psa a půjdem se projít.

 


4 názory

leenai
04. 02. 2008
Dát tip
a avi Milly

leenai
04. 02. 2008
Dát tip
nejdřív jsem chtěla nenapsat nic, pak mi přišlo, že je to nefér.. tak.. tak tohle.. bolí a alkoholu v tvých očích se trochu bojím ta tak bolí..

Milly
08. 12. 2007
Dát tip
hele, to vYPADÁ ZAJÍMAVĚ. Mizím právě ven.., tak doufám, že to tu najdu, až se vrátím.... .-)

Norsko 1
08. 12. 2007
Dát tip
chybí mi tam věnování oné legendární postavě :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru