Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básničky

10. 12. 2007
3
14
2752
Autor
ironst

tímto děkuji Miroslawkovi, který mě svou kritikou utvrdil v tom, že každý může své pocity vyjadřovat jak chce a jak mu to vyhovuje, že srozumitelnost či komerčnost není svatokrádež a někdo to prostě dělat musí :) zároveň mě inspiroval k této prosté veršovánce, kterou si rozhodně nedovoluji plést s uměním :)

Moderní dnešní poezie

Ta nemá pro mě žádné kouzlo

Vždyť smysl slov zde zcela skryt je

Není co pod kůži by vklouzlo

 

Já nechci večer přemýšlet

Ve snech se topit v depresi

A myšlenkami zmatenými

Si popisovat notesy

 

Já nechci stát se vyvoleným

Co rozumí mu málokteří

Géniem nepochopeným se zvát

A pevně, bezmezně v to věřit

 

To raděj básničky psát prosté

A čtenáři tak vyjít vstříc

By nemusel pak hloubat po sté

Co tím chtěl autor vlastně říct


14 názorů

no já taky nejsu jeho favoritka - ale čtu ho ráda (tvůrčího, nikoli kritického :o)

ironst
23. 06. 2010
Dát tip
tak teď jsi přesně vystihla i můj názor na Miroslawka, hezká řekl bych zvukomalba, ale obsah... (ostatně s tímhle člověkem si moc nesedíme vůbec, vzhledem k jeho kritikám všech a všeho)

sem nakoukla teda na prvopočátek a mám potřebu se vyjádřit :o) já píšu volně aj vázaně, vázaně pravidelně aj "smíšeně" - ne podle toho jak bych to chtěla napsat ale řídím se tím jak chce být napsáno - básničky přilítaj, odněkud a já je zapisuju - slova si to říděj samy :o) a nemyslím si že to co píšu volně je zas tak nesrozumitelný pro čtenáře a na druhou stranu vázaný rým taky srozumitelnost nezaručuje (viz třeba Miroslawek, Augustin Šípek a další co skvěle vážou a ráda je čtu ale ne vždy chápu co chtěli říct tož tak asi :o)

ironst
02. 07. 2009
Dát tip
koukam, ze ty jsi velmi individualni, obzvlaste v gramatice :-)

ironst
26. 06. 2009
Dát tip
mas pravdu, nerozumime tomu, protoze se tomu rozumet neda ta "krasa´", co o ni mluvis, je asi skryt HODNE hluboko a je velmi INDIVIDUALNI ale to neni nic proti nicemu, kazdemu co jeho jest, ze?

ironst
27. 08. 2008
Dát tip
díky za kritiku, Fidorko, už jsem tady dlouho nebyl, jsem nějak mimo :)

Fidorka69
03. 05. 2008
Dát tip
To, co spoluzakladatelka našeho(jak říkáš "božského")klubu brcalovezelena napsala do úvodní stránky ironicky a jakože volnoveršově, to Tys touhle básní pěkně vyjádřil vázaně a s trochou větší vážností... Je to trefné a hezky to šlape a hlavně se to RÝMUJE!!! :D *

ironst
08. 01. 2008
Dát tip
a díky samozřejmě taky za tip

ironst
08. 01. 2008
Dát tip
Díky řízku, snad si to přečtou i ostatní členové našeho božského klubu :)

Řízek
08. 01. 2008
Dát tip
jo! Někdy tu dnešní poezii taky nechápu! Je to vystihující...

reinka
10. 12. 2007
Dát tip
A co tím chtěl vlastně autor říct? :o))))))))))))) Jseš bezva, nedej se...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru