Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aššurballit

11. 12. 2007
1
6
683

Pokus o vytvorenie obrazu,o stvarnenie predstavy o kedysi tak tvorivom prispievatelovi literarnej tvorby na www.pismak.cz ,ktoreho celozivotne dielo ovplyvnilo cele generacie.Nepochybne jeden z velikanov! Regards, yours prasivy prd pedro

Sedim si sedim.A nic! Sedim a sedim.A! A nic! Tak mam taky pocit...ze som na nic! Ale nie Assurbalitko! Nie toto si nesmies pripustat! Teda ...ale nie Assurbalitko,toto si nesmiem ..pripustat!!!! (traslavim hlasom pomedzi palec a pery s prestavkami na jeho cucanie si mrmlal)Ved ja som uplne uzastny! SOM! No ...SOM! Tak znovu... Sedim si sedim....A! Nic! Sedim si tu a sedim AAAAAAAAAAA!!!!! Do ritky s curacikom!!!! A zase nic!!! Boze! Coze ? Noze? Nie!!! Ale!Toto zrovna nebolo to najlepsie co ma kedy napadlo. Aj ked..! Mao to szmrnc!Ale...Hmm. Musim nejako prispiet tomuto zubozenemu svetu! Assurbalko zmuz sa! Teda, zchop sa!No na zachode som uz dnes bol. A to tak, ze tri krat. To bude mozno tou krupicovou kasou co mi mamina na ranejky urobila!? Hmm.Neviem.So I'm like half done for today. I quess! Jasneeeeeee!!!!!!!!!!!!! Prihlasim sa na pismak a niekomu tam nejaku ze kritiku napisem! Noooooo!!! A to ze mudry ja nie som! Kdeee !! MAMAAAA ohrej mi este trochu tej kase! (z pozadia sa hlas do vety otazkou konciancej ozval,na co Assurbalitt muzne,chlapsky ako to on vie ked musi situacie panom sa stat:) NIEE MAMMAAA,do toho mojeho kyblika mi ju daj,to nevadi ze je spinavy! To umyjes potoom.

6 názorů

dakujem za docenenie Ass U.R. ballit. Vidim ze ti chutilo ;) CrawlingChaos musim povedat ze uz si mal aj lepsie '' kritiky'' nez je tato! Exkrementy, pfffff. Ake to silne slovo,ale inak nuda! Uz som ti raz pisal ze ked chces aby som spisal kokotinu s nazvom zhodnym s tvojim nickom,tak sa musis viac snazit....ja neviem proste nieco z hollywoodskeho filmu.Nieco mucho,podobne ako to robi assurballit. Ved vies! Silne slova a tak..

exkrementy takychto prasivych prdov su dobrym indikatorom popularity a kriticnosti "obeti" ked na to narazam, normalne zavidim

...no len dalsia kokotina do zbierky...gratulujem...

grafo
11. 12. 2007
Dát tip
he... bez urážky pre ass. ale musím dať tip... je to howadina... ale napísané s chuťou...čo je dobré

Polop
11. 12. 2007
Dát tip
na picoviny ,na to by ta bolo :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru