Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bosou nohou v lese Víl...

11. 06. 2001
1
0
1573

tak nevím...

Šeptej ! Hlasitìji !

Jen šeptej a nekøiè

rozhlédni se

co vidíš ?

 

Vidím stromy

a ptáky...

 

Nic víc ?

 

Nic víc...

 

Pak jsi slepý !

Což nevidíš ten život ?

Všude proudí bystøiny

jablka se koulí tu a

onde...

 

Nic nevidím

nic neslyším

nic necítím...

 

Jsi hlupák,který

nechce

vidìt

slyšet

cítit

 

Možná

 

NE !!!

Ne možná

øekni sám sobì

jsem èi nejsem ?

 

Nejsem...

Jsem

Ano

Ne

Nevím...

 

Pak musíš jít

Chop se otìží

chlapèe

les Víl nám kyne

rej svìtlušek

kvílení hejkalù

bosé nohy

v trávì...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


cup_of_tea
03. 12. 2001
Dát tip
Me se to libi...ale cte se to fakt blbe,kdyz sou tam ty silenosti :))) Ale je to hezoucky!

Lúthien
13. 07. 2001
Dát tip
me se to libi, je to zvlastni. jen bych to rada videla pravou cestinou a ne s temito divnymi klikyhaky.:o)))

Faramiris
20. 06. 2001
Dát tip
Sklebounko, dneska jsem jednoho Greenpeacáka potkala :)) A mel mnohem mizernejsi letaky. Ale souhlas, Simi, snad poprve budu nesouhlasit, Sklebka ma pravdu asi ve vsem, nemelo by cenu to opakovat. Radeji povidky :) ps: neco udelej s tou cestinou, je to des :) ale tentokrat za to nemuzes, to bude pocitacem.. ze bych Ti ho priste malinko vykuchala? :))

clovrdik
11. 06. 2001
Dát tip
hmm, tak nevím ...

Cavalera
11. 06. 2001
Dát tip
.. mě se to líbí .. ikdyž to klapy klap mi tam nesedí ... ale to předtím je zajímavý .. starý mysterický ... jak prology k jedné z verzí Robina Hooda:-) .. tip!

Skleboun
11. 06. 2001
Dát tip
ja taky nevim... nektere casti mi prijdou dobre, nektere zase strasne "preumelkovane". takovym ti m strasne patetickym stylem... celkove mi to pripomina propagacni letak green peace s fantasy nametem... (uvedu priklad): co tam dela "anobrz"? a bystriny a jablicka... n, ne, to fakt ne. I kdyz chapu, jak to melo byt mysleno (nebo aspon doufam), tohle neni pro me... jsou i lepsi zpusoby, jak to popsat. promin, ale tohle ne. Drz se povidek (ty jsou dobry! :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru