Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Porno

15. 12. 2007
10
59
10055
Autor
StvN

Tahle povídka se měla objevit v MLZE, avšak to se nestane, více na stvn.wz.cz.

Když se toho dne Ferdinand Kopf konečně posadil na pařez, byla již tma a oheň dohoříval. Slabý plamen osvětloval několik porůznu sedících nebo stojících postav. Lidé spolu hlasitě hovořili, avšak Ferdinand je neslyšel, neboť se po celodenním žití cítil unaven. Lokty se opřel o kolena, která skrčil téměř až pod bradu – pařez nedostatečnou výškou neumožňoval pohodlné sezení, a propadl snění. Jednotlivé postavy nezávisle na sobě měnily pozice a polohy a střídaly se v hovoru. Podle hluku, který zaléhal do značné dálky nejen za hranice pozemku, ale též vsi a možná ještě dále, se dalo usuzovat, že kolem ohně stojí dohromady stovky, možná tisíce postav. Ferdinand tu a tam zaslechl slovo. Je zajímavé, napadlo jej, jak rychle tělo odpočívá, když nemusí fyzicky pracovat. Celý den se téměř bez přestávky pohybuje z místa na místo, přenáší předměty, které musí pevně držet oběma rukama, upřeným zrakem sleduje každý krok - i když to pro oči znamená nadbytečnou zátěž, avšak zřejmě je výhodné investovat dlouho, ale nepatrně síly do zraku, než opakovaně s vypětím všech sil vstávat po četných zakopnutí a pádech – k obědu v rychlosti pojí pečivo a zeleninu, aby se příliš nezdržoval, polyká sousta při práci, ačkoli to je nebezpečné, nerozumné a především nezdravé, večer si sedne na pařez hluchý a slepý únavou a stačí několik minut odpočinku a mohl by pokračovat jako nový. Přemýšlel, že by zkusil přenést ještě jeden předmět. Takhle pozdě po něm sice nikdo nemohl chtít, aby ještě pracoval, ale Ferdinand možná z nudy nebo z touhy poznat své meze vstal a přiložil do ohně několik polen.

Když se nakláněl nad plameny všiml si dívky sedící trochu příliš blízko. Patrně si přála, aby ji zpozoroval. Několika rozmáchlými pohyby poutala všeobecnou pozornost a když Ferdinand odvrátil hlavu v naději, že dívka ztratí zájem, jakmile spatří obličej z profilu, promluvila tak, aby ji slyšel. Ferdinand vztáhl ruce k uším, třebaže to znamenalo značné ústupky v pohodlí a na okamžik pocítil dokonalý klid. Dívka si však jeho pohyb mylně vyložila jako pozvání a přisedla si. Uchopila jeho paže a rozhovořila se o šatech a oblékání, čemuž Ferdinand velmi dobře rozuměl, ovšem slíbil si, že porozumění neprojeví. Dokonce promluvil cizí řečí, avšak děvče nejen že bylo umíněné, navíc ani neposlouchalo, co říká – ani si nevšimlo, že se vůbec snaží promluvit, a tak Ferdinand nakonec svolil k pohlavnímu styku. Domníval se, že tímto celou aféru ukončí dříve, třebaže méně pohodlně. Děvče vyskočilo jako po bodnutí nožem a táhlo Ferdinanda za ruku do cizího velkého domu na půdu až úplně dozadu, kam nedopadalo téměř žádné světlo a na zemi se válely nánosy špíny a zapomenuté předměty. Tvarem nepřipomínala nic určitého. Asi polovinu obličeje zaujímala hluboce prořízlá ústa zabíhající až ke krajím hlavy, kde v úsměvu plynule ústila do uší. Podobně jako ústa i oči a nos a tváře velikostí a kulatostí předčila rozměry podobných orgánů normálního člověka – bylo s podivem, že se všechny tyto části vměstnaly na jednu tvář a nezdálo se, že by si překážely. Výsledný dojem však nebyl příznivý a nepovznášel ho ani vysoký hlas a splihlé, na jednu stranu hlavy svěšené vlasy. Kromě obličeje byla nehezká i v odlehlejších částech těla, výjimku tvořila dvě veliká kulatá ostentativně odhalená ňadra. Ferdinand bez přípravy zahájil předehru. Políbil dívku na tvář – vzdychla – jednou rukou uchopil ňadro, druhou hýždi a kolenem rozkrok. Dodržel tím horolezeckou zásadu tří bodů, třebaže nebezpečně balancoval na špičce levé nohy. Dívka se vlnila jako hladina zabijačkové polévky, rukama se dotýkala Ferdinanda různě po těle v domnění, že ho vzruší. Posléze, když Ferdinand neopatrně zavadil jazykem o bradavku, zvrátila oči a učinila pohyb, jako by chtěla omdlít. Na to se Ferdinand nemohl déle dívat a také se chtěl zbavit dotěrného jazyka, který mu děvče tvrdošíjně strkalo do ucha. Otočil ji zády k sobě, děvče se opřelo rukama o zeď, Ferdinand na poslední chvíli šťastně nahmatal násadu od koštěte, zasunul ji pod dívku, zapřel o cihlu, kterou si přisunul volnou nohou, poplácal ji po zadku, a šel se posadit k ohni.

Toho dne mu ovšem někdo asi moc nepřál, nebo přál, ale zmýlil se ve Ferdinandově chuti. Dívka na koštěti nebyla jedinou osobou protichůdného pohlaví chtivou kontaktu s Ferdinandovými genitáliemi. Žena, která si patrně Ferdinanda všimla již před časem, a poté, kdy tak náhle zmizel, jej po dlouhém vyhlížení spatřila sestupovat po schodech z půdy, neponechala Ferdinandovi příležitost k útěku. Vyskočila na něj jako na strom, když utíká před kancem, co nejvýše a co nejpevněji údy obepnula silný kmen. Ferdinand upadl do bezvědomí. Probudil jej chlad a vlhko. Nad obličejem se skláněla bledá ženina tvář, byla tma a automobil se nakláněl ze strany na stranu jako osamocený člun na rozbouřeném moři. Cítil se nepatrně ztuhle, avšak překvapivě odpočatě. Protáhnul se jako po dlouhém spánku a byl by se posadil a podíval z okýnka, kudy a kam asi jedou, ale všiml si, že na klíně sedí stejná žena, jejíž obličej před chvílí zahlédl. Ve snaze odsunout ji stranou, aby získal trochu místa – automobil poskytoval dostatek prostoru pro čtyři lidi - oběma rukama tlačil proti hrudnímu koši. Vzpomněl si na dívku na koštěti a zastesklo se mu po objemných odhalených ňadrech. Zpočátku nepoužíval velkou sílu, neboť se k ženě přecejenom nechtěl chovat hrubě, avšak žena jakoby nebrala ohledy na nic jiného, než na svou vagínu, nepovolila, naopak, uchopila Ferdinanda ještě pevněji kolem ramen, zabořila nehty do masa a lomcovala s ním jako s panenkou a čím dál hlasitěji dýchala. Ferdinand sváděl zoufalý boj. Dlaní zakryl ženě ústa, aby ji nemusel poslouchat a získal čas na přemýšlení. Druhou rukou se stálým tlakem do boků pokoušel ženu přemístit na vedlejší sedadlo. Žena však ještě zuřivěji skákala s celým vozem, hučela a kousala Ferdinanda do ruky. Ferdinand se ocitl na prahu slušnosti. Zpočátku ženu bil pouze do obličeje, později i do jiných částí těla, na které dosáhl - měla docela hezký zadek – když ani to nepomohlo a zdálo se, že se automobil vznese a pohřbí dvojici v hromadě šrotu, zatnul ruce v pěst a ejakuloval. Tím ženu uspokojil, oblékl se a šel se domů omluvit manželce, že je unaven a nemůže s ní večer spát.


59 názorů

careful
19. 01. 2016
Dát tip

ale jo...přiznávám..možná jsem se sekla..možná to bylo jen děsně podobný a taky mě to nebavilo...už jsem toho přečetla hrozně moc... (nebo možnost bé, že z nějakého důvodu kecáš, ale proč bys to dělal?)


careful
19. 01. 2016
Dát tip

..donutil jsi mě k tomu, když ti nemůže nikdo nic říct do očí, tak se holt nedá nic dělat:P


careful
19. 01. 2016
Dát tip

..no tak ho tam publikoval možná někdo jiný, třeba nějaké tvé altrego...ale vím, že jsem to už četla... tvé názory jsou mi lhostejné, páč co si o mně myslí orgáni a jejich altry mi je u zádi... jo a pomlouvat tě už budu, to si piš:)


StvN
19. 01. 2016
Dát tip

Nikdy nemam tucha, co meles, protoze to nemas v hlave srovnane a jsi hloupa. Jestli jsi na tenhle text narazila nekde jinde, tak ho musel publikovat nekdo jiny. Ja jsem na zadnem jinem literarnim serveru nikdy nic nepublikoval. Takze opet jisty druh pomluvy. Ty to proste asi ani jinak neumis. 


careful
19. 01. 2016
Dát tip

...tohle už jsem určitě četla na Pište povídky..jen nick jsi tam měl možná jiný... taky jsem to tam četla spíš na přeskáčku, co pamatuju... nic kromě kvazišokéznosti v tom nevidím...

jinak asi nevíš ani nic o satanismu..on patrně myslel satanismus podle LaVeye... v podstatě se jako LaVeyovi satanisté chovají skoro všichni dnešní lidé, jen to neví... já ne..ale vím o čem tenhlke druh satanismu je... asi i proto chápu jeho zlo... protože i LaVeyův satanismuz je zlý, i když si to většina lidí vůbec neuvědomuje... možná dokonce je v nenápadnosti toho zla zlo ještě mnohem horší, než kdyby někdo obětoval děti... ale to pláču na špatném hrobě, páč ty stejně asi nemáč tucha, co to melu...


StvN
21. 10. 2014
Dát tip

O zadne znasilneni nejde. Nauc se cist.


StvN
20. 10. 2014
Dát tip

Hele. Nevim, co mas za problem. Ale tvoje uchylka me nezajima. Tohle je literni web, ne satanistickej. Tady se vicemene ceni inteligence, ne stupidita. Komentar zalozeny na tom, co jsi napsal, je znamkou toho, ze tvoje motivace je nekde jinde, nez se od ctenare ocekava. 


StvN
20. 10. 2014
Dát tip

Je to naprosto jasne. 


meralda s.
25. 01. 2014
Dát tip
nevsedni porno, libi/nelibi. *

Tisovyluk
23. 02. 2011
Dát tip
ale houbelec, Ty seš nejlepší. :-) I když Tvoji smajlíci nemají nos.

StvN
23. 02. 2011
Dát tip
Ty seš prostě nejlepší:)

Tisovyluk
23. 02. 2011
Dát tip
otázkou je, co umím a co mi nejde? uměl bys to snad Ty odhadnout? na druhou stranu, to co mi podle Tebe nejde, možná většině lidí nejde ještě víc. K tomu, abys trpěl komplexem vícecennosti nemusíš mít důvod.

StvN
22. 02. 2011
Dát tip
Nemám důvod trpět nějakým komplexem. Dokud nebudeš přemýšlet, tak žádnou rozumnost nevydedukuješ. Ale zase jsi silná v korekturách. Otázkou je, proč neděláš to, co umíš a fušuješ do toho, co ti nejde:)

Tisovyluk
22. 02. 2011
Dát tip
kdo ví. třeba bych vydedukovala rozumnost. netrpíš Ty náhodou komplexem vícecennosti?

StvN
22. 02. 2011
Dát tip
Koukám, že ráda spekuluješ a také se ráda mýlíš:) Přemýšlím, jestli tě mám nechat hádat nebo ti to říct rovnou, ale stejně bys z toho nejspíš zase vydedukovala nějakou blbost.

Tisovyluk
22. 02. 2011
Dát tip
pomsta manželce za nevěru?

StvN
22. 02. 2011
Dát tip
Tohle není můj sen, ale spíše taková malá nevinná pomsta. Dík za korekturu.

Tisovyluk
22. 02. 2011
Dát tip
po celodenním žití se cítil unaven - to mě pobavilo. čárka před , a když značné se píše dohromady vyskočila na něj jako na strom, když utíká před kancem - to je jako by strom uměl utíkat. pěkně, syrově jsi to popsal, to jen tak někdo nedělá. Jen by mě zajímalo, zda-li to jsou Tvoje vysněné představy nebo jestli jsi inspirován skutečností. přece jen se píše zvlášť.

sharik
01. 01. 2011
Dát tip
nazory jsem procetl jen jednim okem a mam z nich pocit, ze jsem uplne blbej, protoze nechapu, co je na te povidce k nepochopeni. me se libi, tip.

Aqua-bella
11. 09. 2010
Dát tip
:D konec druhého odstavce mě fakt pobavil

OffTheLip
20. 06. 2010
Dát tip
ne, takhle prosím ne

morena
11. 08. 2009
Dát tip
Ty vole jseš kretén pro ty malý co jsou tady se to nehodí,a je to hodně zlý. vůbec to neumíšproti zblblýmu ptáčkovi

Škoda toho obhajování ... líbilo se mi to bez toho :)

coože? tomuhle teda vúbec nerozumím

Smetiprach
08. 01. 2008
Dát tip
do konce povídku... to už se mi dlouho nestalo...

StvN
08. 01. 2008
Dát tip
Do konce obecně povídku nebo do konce v mém případě? Jinak díky.

Smetiprach
08. 01. 2008
Dát tip
"chladně romantické" mi placama přijde jako zbytečně šroubované... ale přiznám bez mučení, že jsem se dokonce dvakrát usmál a hlavně, dočetl jsem až do konce... to poslední ber fakt jako kompliment...

Tragicus
30. 12. 2007
Dát tip
Absurdni, ctive, lehke a vtipne. (podle abecedy)

Vitex
25. 12. 2007
Dát tip
V Jindřišské jsem nebyl. Nevím jestli proto, ale nechápu pranic.

mam racej Leo cteni.. samy pyj, kundicka, buchticka a tak...

StvN
17. 12. 2007
Dát tip
Hezky jsi to překroutil:) Jestli tě to nebere, tak prosim, to se může stát každému, i Kafkovi nebo Dostojevskému.

si zo mna robis srandu nie ? porno na motivy pismackeho zrazu ktore by som chapal keby som bol na citani v jindrisskej ? mam fakt napicu zmysel pre humor asi ;) skusal som, ameriku, mozno skusim este proces.. neviem, nejak extra ma to nebralo.

Jsem ráda, že jsem se sem vrátila, tolik sebechvály člověk jen tak nevidí :D Dobrá nálada na celý večer...

StvN
16. 12. 2007
Dát tip
Není to parodie. Je to můj pokus napsat porno na motivy písmáckého srazu a je to zábavné, je to vtipné, je to precizně napsané a je to chladně romantické. Jak to vypadá, tenhle text vyžaduje pohled určitou optikou, aby byl vnímán pozitivně. Jinak zkus toho Kafku.

narvah: okay, to som prestrelil s tym soc-realom, ale ten styl mi strasne pripomina moju oblubenu knihu o slovenskom narodnom povstani 'vratim sa zivy' ;) inak ked som to zacal citat tak ma napadlo skor pozehnanie zeme, kym nedoslo na to sukanie. a stale tomu nerozumiem. lebo ako parodia mi to pride trapne. ak to ma byt myslene vazne tak potom nerozumiem naco.

katugiro
15. 12. 2007
Dát tip
Strašná věc :))) *

Narvah
15. 12. 2007
Dát tip
mě napadl kafka hned. pokud tomu minim sladkyj nerozumíš, nepiš, že je to psané ve stylu socialistického realismu. pokud tohle chceš tvrdit, napiš, co tohle dílo, či stavba vět v něm má společného se socialistickým realismem.

:) Přiznávám, že četba tvých věcí je dost náročná, ptž prvních pět minut trávím odmýšlením si autora... ale ono mi to je vynahrazeno tou diskusí pod dílem (btw. vážila bych si lidí, kteří o své věci řeknou, že to je sračka, ale nikoho takovýho neznám)

StvN
15. 12. 2007
Dát tip
To od tebe snad ani nikdo nečekal:)) Ne, to je vtip, ale musel jsem to napsat. Já jsem ten zlej. Baf.

Tak já se přiznávám, že nedočetla, první světlý okamžik byly tři opěrné body, ale po něm zas dlouho nic. Nevím, jestli je to sračka, každopádně mě to nebavilo.

StvN
15. 12. 2007
Dát tip
Chtěl jsem napsat porno, ale porno to samozřejmě není, protože nejsem takovej kanec, abych dokázal psát slova jako mušlička, škeblička, kyj a tak dále. V té době, jsem hodně četl Kafkovy deníky, takže styl je ovlivněn Kafkou, ale bral jsem to spíš jako legraci, ono kdybys byl u toho, když jsem ji četl v Jindřišské věži, tak by ses na to díval taky trochu jinak.

nedocitam len to comu davam tip vole ;)

pytal som sa ci to bol zamer stevo, ta bestialne archaicka stavba vety, ten sposob, ze si robis prdel z porna tym ze okopirujes jeho postupy a das tam radoby vtipne sukanie metlou.

pozorovatel
15. 12. 2007
Dát tip
minime, dočetls to?

StvN
15. 12. 2007
Dát tip
Velice si vážím lidí, kteří se nebojí o něčem napsat, že je to sračka. Ovšem ten člověk by to měl umět poznat.

Oldjerry
15. 12. 2007
Dát tip
Dneska se na to koukám svrchu, ale je fakt, že v pubertě jsem takkvoé věci psal a kreslil taky.... Neodsuzuji a nejsem nadšen...

je to jak vystrihnute z knihy o kolektivizacii rumunskej dediny mrtve vlnenie.. ze je to sice vsetko absurdne, tak ako porno byva nemeni nic na tom, ze veci pisane v style socialistickeho realizmu su pre mna necitatelne.

Flákač
15. 12. 2007
Dát tip
ha, líbilo se mi to, jak se bránil. velmi povedené. t

Narvah
15. 12. 2007
Dát tip
ms: proč sračku?

Narvah
15. 12. 2007
Dát tip
prostřední odstavec je supr

pozorovatel
15. 12. 2007
Dát tip
sranda a dobře nepovedený porno*

nepytaj sa ma preco, ale to slovo afera tam nema co robit.. inak to bol tvoj zamer napisat sracku ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru