Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Největší ze všech

16. 12. 2007
1
18
930
Autor
Denny.Ellis

těm, kdo tu pohádku chtějí číst

Byl jednou jeden brouček. Neměl mnoho kamarádů, ale ti, co ho měli trochu rádi, mu říkali Alexandr. Jednou, když se Alexandr ráno probudil, zjistil, že se mu na krovkách přes noc vykreslila devátá tečka. Tečka, o které se říkalo, že je Mocná. Když vyšel ven, potkal paní Člověkovou. Paní Člověková si Alexandra obešla ze všech stran a pak mu řekla: "Milý Alexandře, teď už jsi velký brouk." Alexandra to moc a moc potěšilo.

Stejně jako lidé mají své malé radosti..


18 názorů

domin.go
16. 12. 2007
Dát tip
ta čárka je tam takhle dobře,to kurva vim ne+))

Ticho a Tma
16. 12. 2007
Dát tip
Já v tomhle žádnou ženskou nehledám anio v tom předtím prosím tebe;)) akorát by si to měl příště víc rozpracovat,aby to bylo čitelnější

Denny.Ellis
16. 12. 2007
Dát tip
Nemáš za co, Štěpánko.. 2Milly: tak já už nevim.. Já jsem tam před tím 'mu' čárku neměl.. Domingo říkal, že tam být má.. Ty zase vidíš chybu v tom, že tam je.. Tak já už nevim.. :) 2TaT: já se nerozčiluju:) já se jenom snažím vysvětlit, jak to vlastně je, protože v tom něco hledáte.. věřím, že v tom člověk dokáže najít spousty věcí.. stejně jako to bylo s mým 'Tomu se říká mít oči na šťopkách'.. taky jste v tom všichni hledali něco o Domingovi, Šárce a bůhví ještě o kom.. tahle povídka je jenom povídka pro radost..:)

Ticho a Tma
16. 12. 2007
Dát tip
Dobře,tak se nemusíš hned tak rozčilovat.;)) Díky za vysvětlení

Milly
16. 12. 2007
Dát tip
Já souhlasím s domin.gem.. :-) A chybu v čárce vidim osobně v: "Neměl mnoho kamarádů, ale ti, co ho měli trochu rádi, mu říkali Alexandr."

Denny.Ellis
16. 12. 2007
Dát tip
proboha vy v tom všichni hledáte strašný složitosti.. v tom není žádnej smysl.. to je prostě povídka pro štěpánku.. vím, že bych to mohl rozpracovat na román, ale to už by pak (2TaT) bylo něco jinýho.. tohle je malej, docela malej příběh o malým broučkovi, kterej měl děsnou radost z toho, že už je velkej.. není v tom nic hlubokýho..

a možná už je těch teček moc...a souhlasím s TaT...

Ticho a Tma
16. 12. 2007
Dát tip
šak on tom mluvím -vím co je minimalismus ty to prostě musíš okecat mě na tom irituje ten konec(ten mi přijde nedodělanej)

domin.go
16. 12. 2007
Dát tip
áve

domin.go
16. 12. 2007
Dát tip
ale prd kláro to je minimalismus v tom ta chyba není spíš zvolit trochu jiný slova ...měli trochu rádi, mu říkali Alexandr...tady

Ticho a Tma
16. 12. 2007
Dát tip
Kdyby jsi to víc rozpracoval,tak by to mohla bejt příjemná pohádka.;)) Tekhle mi to přijde až moc "nědodělaný"

Denny.Ellis
16. 12. 2007
Dát tip
nechtěl jsem nic důležitýho sdělit.. kde je chyba v čárkách??

Denny.Ellis
16. 12. 2007
Dát tip
nechtěl jsem nic důležitýho sdělit.. kde je chyba v čárkách??

domin.go
16. 12. 2007
Dát tip
jinak je to docela fajn minimalismus akorát z toho mám pocit,jako by si chtěl něco hlubokýho a důležitýho sdělit,ale až tak úplně se ti to nepovedlo...zůstalo jenom u zachycení nějaké neurčité atmosféry /což není nutně špatně/ a taky...není to imho povídka ale je to docela příjemný+)

Denny.Ellis
16. 12. 2007
Dát tip
černé

domin.go
16. 12. 2007
Dát tip
bacha na čárky jaký štěpánce?+)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru